Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #4
Gooi-het-eruit-topic #4
Torresss zei op 4 nov 2010 - 21:32:
MAAAR, zonder jongens word je ook gek -lijkt mij want al die meisjes bij mij op school zijn zegmaar huppels en bitches en de jongens zijn cuwl en aardig-
Waarom bestaan jongens ? Ze maken alles moeilijk. ;(
MAAAR, zonder jongens word je ook gek -lijkt mij want al die meisjes bij mij op school zijn zegmaar huppels en bitches en de jongens zijn cuwl en aardig-
Encore zei op 4 nov 2010 - 23:01:
Dat is ook waar :'D
Maar ik ben sinds deze week terug beginnen praten met mijn ex op msn. Eerst was zijn beste vriend soort van 'bezig' met mij enz, maar ik heb tegen die jongen gezegd dat ik hem niet leuk vind en dat ik eigenlijk geen lief wou en al die shit, en dan mijn ex is superlief, en het is net uit met zijn vriendinnetje, en zei hij dat ik haar doe vergeten, en nu zit die klootzak weer heel de dag in m'n hoofd. =(
(...)
Dat is ook waar :'D
Maar ik ben sinds deze week terug beginnen praten met mijn ex op msn. Eerst was zijn beste vriend soort van 'bezig' met mij enz, maar ik heb tegen die jongen gezegd dat ik hem niet leuk vind en dat ik eigenlijk geen lief wou en al die shit, en dan mijn ex is superlief, en het is net uit met zijn vriendinnetje, en zei hij dat ik haar doe vergeten, en nu zit die klootzak weer heel de dag in m'n hoofd. =(
Freaking zei op 4 nov 2010 - 23:23:
Ik ga 'Oh oh Cherso' missen. Nu wil ik ALWEER terug naar Chersonissos. Dat was echt helemaal geweldig met Elina <3
Ik ga 'Oh oh Cherso' missen. Nu wil ik ALWEER terug naar Chersonissos. Dat was echt helemaal geweldig met Elina <3
Bodine zei op 5 nov 2010 - 17:23:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP! <3
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP! <3
VampireFangs zei op 5 nov 2010 - 17:35:
Yazz moet verder met Stranger en en ik heb koppijn en buh. Wiskunde is kut.
Yazz moet verder met Stranger en en ik heb koppijn en buh. Wiskunde is kut.
Monster23 zei op 5 nov 2010 - 21:49:
Heel groot gelijk...
Oja, ik heb een raadsel voor jullie jongers en meisjens:
Er viel een kokosnoot uit de boom, er was niemand in de buurt die hem kon horen vallen. Welke kleur had de boom?
-absoluutnietuitMonkeyIslandgejatnietdatjulliedatkennendenkik-
Waarom bestaan jongens ? Ze maken alles moeilijk. ;(
Heel groot gelijk...
Oja, ik heb een raadsel voor jullie jongers en meisjens:
Er viel een kokosnoot uit de boom, er was niemand in de buurt die hem kon horen vallen. Welke kleur had de boom?
-absoluutnietuitMonkeyIslandgejatnietdatjulliedatkennendenkik-
De vorige was vol ;x