Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Nederlanders vs Belgen
Nederlanders vs Belgen
xDevilBitch zei op 26 dec 2010 - 14:59:
Ik wel, maar ik heb geen zin om mee te doen. ><
Ik wel, maar ik heb geen zin om mee te doen. ><
Bodine zei op 26 dec 2010 - 15:03:
Ooooh ja, we beginnen zegmaar bij 500, en de Belgen tellen daar in elk bericht dat ze plaatsen één bij op (dus krijg je 501, 502), want die moeten de 1000 bereiken. Maar de Nederlanders willen de 0 bereiken, dus die trekken er in elk bericht weer één vanaf (dus die gaan weer terug naar 501, 500, en als de Belgen niet reageren ook weer 499, 498). Zo streiden we zegmaar tegen elkaar.
Maarre - er zijn hier veel meer Nederlanders dan Belgen.
Ooooh ja, we beginnen zegmaar bij 500, en de Belgen tellen daar in elk bericht dat ze plaatsen één bij op (dus krijg je 501, 502), want die moeten de 1000 bereiken. Maar de Nederlanders willen de 0 bereiken, dus die trekken er in elk bericht weer één vanaf (dus die gaan weer terug naar 501, 500, en als de Belgen niet reageren ook weer 499, 498). Zo streiden we zegmaar tegen elkaar.
Torresss zei op 26 dec 2010 - 15:03:
Ik begrijp het wel
Nederlander; 499
@Bo. idd, veel meer Nederlanders
en btw, 500 , dan heb je meerdere topics nodig o.o
Ik begrijp het wel
Nederlander; 499
@Bo. idd, veel meer Nederlanders
en btw, 500 , dan heb je meerdere topics nodig o.o
xSmiley zei op 26 dec 2010 - 15:04:
da weet ik op quizlet heb ik er 5 van en na die 5 topics hebben de nederlanders gewonnen maar het was wel leuk
da weet ik op quizlet heb ik er 5 van en na die 5 topics hebben de nederlanders gewonnen maar het was wel leuk
Bodine zei op 26 dec 2010 - 15:06:
NEE SUK, JIJ BENT NEDERLANDER. XD
Enne, Danique, ga eventjes heel snel het gooiheteruittopic lezen, voor je je vinger in je keel steekt.
NEE SUK, JIJ BENT NEDERLANDER. XD
Enne, Danique, ga eventjes heel snel het gooiheteruittopic lezen, voor je je vinger in je keel steekt.
KolaLollie zei op 26 dec 2010 - 15:06:
494.
weetje. ditgaatlangduren. heellang. zelfsalwareneralleenmaarNederlanders.
494.
weetje. ditgaatlangduren. heellang. zelfsalwareneralleenmaarNederlanders.
De bedoeling is simpel: mensen uit nederland moeten naar 0 mensen uit belgie naar 1000.
we beginnen bij 500
en hier is een voorbeeld
belg:499
belg2:498
nederlander:499
belg:498
en zo voort
Er zijn een paar regels -Er moeten minstends 2 verschillende personen tussen je berichten zitten. (Dit verkomt valspelen).
-Als er een getal niet meer klopt (door bv te snel te reageren) verander dit dan aub! Dit verkomt verwarring.
-Hou het wel eerlijk! (alleen +1 of - 1! Niet opeens 200 erbij ofzo).
en trouwens d op quizlet heb ik er 5 van en na die 5 topics hebben de nederlanders gewonnen maar het was wel leuk
en nu zijn we opnieuw begonnen