Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 131
Offtopic 131
Monster23 zei op 6 jan 2011 - 21:03:
Weet je, ik ging echt flippen m'n moeder heeft een heel koel vest gekocht :]
Weet je, ik ging echt flippen m'n moeder heeft een heel koel vest gekocht :]
Monster23 zei op 6 jan 2011 - 21:55:
OMG EEN KOEKJE!
En het is een bruingroen vest met een ubergrote Garfield erop, een pootje van van die glimmende steentjes, een soort rare maar cewle half-pofmouwen, en de tekst: Wasn't me!
OMG EEN KOEKJE!
En het is een bruingroen vest met een ubergrote Garfield erop, een pootje van van die glimmende steentjes, een soort rare maar cewle half-pofmouwen, en de tekst: Wasn't me!
Priscilla zei op 6 jan 2011 - 21:58:
Nice ^_^
OMG EEN KOEKJE!
Nice ^_^
xjeszell zei op 6 jan 2011 - 23:11:
Oberhausen, volgens mij. Staat wss op de site van Viva. (Viva.tv of .de volgens mij..)
Waar zijn de comets dit jaar?
Oberhausen, volgens mij. Staat wss op de site van Viva. (Viva.tv of .de volgens mij..)
NaNaa zei op 7 jan 2011 - 7:18:
Hmm. Misschien krijg ik m'n vader zover. [:
Ik kom serieus NIET meer bij XD
xSoParanoid zei op 7 jan 2011 - 12:01:
Hahahahaha ! XD
Hahahahaha ! XD
missxangel zei op 7 jan 2011 - 13:50:
@Tessa; ook in het Spaans geschreven? En hoezo heb jij dan zo'n crush op Spaanse jongens? Al moet ik wel toegeven dat de Spaanse jongens wel lekker zijn
Anywayss mijn vader ligt met zijn poot in het gips op de bank en ik ben dus uitgeroepen tot loopjongetje?! Eikels :x
@Tessa; ook in het Spaans geschreven? En hoezo heb jij dan zo'n crush op Spaanse jongens? Al moet ik wel toegeven dat de Spaanse jongens wel lekker zijn
Anywayss mijn vader ligt met zijn poot in het gips op de bank en ik ben dus uitgeroepen tot loopjongetje?! Eikels :x
I love FanFic
edit:
wees allemaal jaloers want ik kreeg van Anke een chocolade wafel^^
twee zelfs