Hoofdcategorieën
Home » Forum » Suggesties » Icoontje FanFic.nl
Icoontje FanFic.nl
Teysz zei op 1 feb 2011 - 7:30:
Ik bedoel het icoontje naast de naam van de website linksbovenin het scherm van je webbrowser.
Ik bedoel het icoontje naast de naam van de website linksbovenin het scherm van je webbrowser.
xEmma zei op 1 feb 2011 - 16:22:
Of bedoel je dat linksboven. Met dat v'tje?
Omdattie 't wel heeft.Heeft FF een icoontje? [als in niet wat Teysz bedoelt]
Of bedoel je dat linksboven. Met dat v'tje?
VampireFangs zei op 1 feb 2011 - 18:41:
Ik vind het lelijk. Muh. En ik ga niet doen alsof. Waar slaat 'ie eigenlijk op?
Ik vind het lelijk. Muh. En ik ga niet doen alsof. Waar slaat 'ie eigenlijk op?
Bodine zei op 1 feb 2011 - 18:46:
Jongens, zeur eens niet. Dat is toch hartstikke professioneel? Dat wij nou zo kinderachtig zijn dat we het niet mooi vinden - het is gewoon volwassen kunst hoor.
...
Jongens, zeur eens niet. Dat is toch hartstikke professioneel? Dat wij nou zo kinderachtig zijn dat we het niet mooi vinden - het is gewoon volwassen kunst hoor.
MoonRocker zei op 1 feb 2011 - 18:54:
Waarom zeuren wij in hemelsnaam over het FanFic icoon dat al dan niet lelijk is? o.O
Waarom zeuren wij in hemelsnaam over het FanFic icoon dat al dan niet lelijk is? o.O
VampireFangs zei op 1 feb 2011 - 18:56:
Omdat we door onze topic onderwerpen heen zijn, geloof ik.Dat ding is te formeel (misschien is dat goed, dat weet ik niet). Volgens mij is het echt zakelijk bedoeld?
Omdat we door onze topic onderwerpen heen zijn, geloof ik.
Bodine zei op 1 feb 2011 - 19:01:
Omdat we eindelijk een keer een negatief iets aan FF hebben gevonden en dat moet gevierd worden want dat komt niet vaak voor. <3
Omdat we eindelijk een keer een negatief iets aan FF hebben gevonden en dat moet gevierd worden want dat komt niet vaak voor. <3
xEmma zei op 1 feb 2011 - 20:31:
Ikvindhetnietheellelijkofzo.
Maarwatheefthetermeetemaken?
HetistochnietVanVic><
Ikvindhetnietheellelijkofzo.
Maarwatheefthetermeetemaken?
HetistochnietVanVic><
Waarom heeft FanFic.nl nog geen favicon?