Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wangontsteking 3
Wangontsteking 3
TeddyMurder zei op 15 dec 2008 - 22:11:
Naah valt wel mee. Gewoon een goede smoes om niet naar school te hoeven x] Maar morgen moet ik wel naar school, dan zie ik al die mensjes en dan moet lachen x] Dat kan mijn wang niet aan O.O
Ochjoo, klink mega pijnlijk !
Naah valt wel mee. Gewoon een goede smoes om niet naar school te hoeven x] Maar morgen moet ik wel naar school, dan zie ik al die mensjes en dan moet lachen x] Dat kan mijn wang niet aan O.O
Bumba zei op 15 dec 2008 - 22:22:
Heb je nog niet gedaan met je examens dan? Awtch, nee, 'k vind het nog steeds pijnlijk klinken, hoor! Nou succes voor morgen...
btw. Hopelijk is het niet zo dat je een wangontsteking hebt!
(...)
Heb je nog niet gedaan met je examens dan? Awtch, nee, 'k vind het nog steeds pijnlijk klinken, hoor! Nou succes voor morgen...
TeddyMurder zei op 15 dec 2008 - 22:25:
Ik heb gen examens, want ik woon in NL ^^ Wij hebben alleen examens aan het einde van je opleiding, en die heb ik vorig jaar gedaan x] Heel anders dan bij jullie XD Maarja, jij wel succes als je nog examens moet ^^
Heel erg bedankt <33
(...)
Ik heb gen examens, want ik woon in NL ^^ Wij hebben alleen examens aan het einde van je opleiding, en die heb ik vorig jaar gedaan x] Heel anders dan bij jullie XD Maarja, jij wel succes als je nog examens moet ^^
Heel erg bedankt <33
TeddyMurder zei op 16 dec 2008 - 11:31:
Ik ga vandaag toch maar niet naar school ^^ Me mutti was me vergeten wakker te maken, dus was ik al te laat, en ik heb totaal geen zin.
xoxo
Ik ga vandaag toch maar niet naar school ^^ Me mutti was me vergeten wakker te maken, dus was ik al te laat, en ik heb totaal geen zin.
xoxo
lOveYouX zei op 16 dec 2008 - 11:37:
Ik had vorig jaar in de paasvakantie zo een Bandrond mijne Kop
omda wij wange Geel waren en dik xd
TeddyMurder zei op 16 dec 2008 - 11:38:
Woow... O.O Das kut
Woow... O.O Das kut
TeddyMurder zei op 16 dec 2008 - 11:44:
Dat wil ik ook! Moet afvallen XD Maar dat lukt niet erg -_-'
(...)
Ja ik kon ook al ni meer eten :'(
Dat wil ik ook! Moet afvallen XD Maar dat lukt niet erg -_-'
Daag appeltjes..
Ik heb waarschijnlijk een ontsteking in mijn wang =/ (dus in mijn kaakholte ofzo ^^) Het is een beetje dik, en het doet zoveel pijn dat ik niet kan lachen! O.O Ik ga eerst kijken of het overgaat, anders ga ik naar de dokter -_-
Vorig jaar had ik een ontsteking in mijn kies, en toen moest k een wortelkanaalbehandeling, en ik was zooo bang dat ik dat nu weer zou hebben he O.O Maarja, mijn kies doet geen pijn, dus ik heb goede hoop x]
Dit moest ik even kwijt x]
.xoxo