Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Wie moet ik nemen?
Wie moet ik nemen?
Eliros zei op 27 feb 2011 - 11:28:
Je bedoelt dus als in, op wie je je eigen personage verliefd wilt laten worden? Of gewoon dat één van die jongens het hoofdpersonage word?
Je bedoelt dus als in, op wie je je eigen personage verliefd wilt laten worden? Of gewoon dat één van die jongens het hoofdpersonage word?
JustDream zei op 27 feb 2011 - 11:29:
Sorry, als het onduidelijk is. Eigenlijk beiden
Sorry, als het onduidelijk is. Eigenlijk beiden
JustDream zei op 27 feb 2011 - 11:33:
Dat is het probleem, ik kan niet kiezen
Ah, oké...
Hm, tja. Aan welke jongen geef je zelf de voorkeur?
Dat is het probleem, ik kan niet kiezen
Eliros zei op 27 feb 2011 - 11:36:
Aha... hmnou. Ik zelf ga eigenlijk altijd voor Draco. Want Harry vind ik stiekem een eikel, en Ron... nou ja, hij is wel oké, maar toch ga ik voor Draco. [Zwadderich ftw!]
Desnoods, schrijf je alle drie de namen op een papiertje, hussel je die door elkaar en trek je een naam, dan lukt het wel, als je niet kan kiezen. ;'
Aha... hmnou. Ik zelf ga eigenlijk altijd voor Draco. Want Harry vind ik stiekem een eikel, en Ron... nou ja, hij is wel oké, maar toch ga ik voor Draco. [Zwadderich ftw!]
Desnoods, schrijf je alle drie de namen op een papiertje, hussel je die door elkaar en trek je een naam, dan lukt het wel, als je niet kan kiezen. ;'
JustDream zei op 27 feb 2011 - 11:39:
goed idee,
goed idee,
xEmma zei op 27 feb 2011 - 12:16:
Hmmm.. Ik doe zelf Draco, maar dat is stiekem een beetje veel voorkomend.
Ron is cuwl :'3
[Harry niet]
Hmmm.. Ik doe zelf Draco, maar dat is stiekem een beetje veel voorkomend.
Ron is cuwl :'3
[Harry niet]
Junhee zei op 27 feb 2011 - 12:45:
Ik zou Draco doen. Harry is een doetje en Ron een zielloze ginger x)
Ik zou Draco doen. Harry is een doetje en Ron een zielloze ginger x)
Eliros zei op 27 feb 2011 - 12:47:
Ik zou Draco doen. Harry is een doetje en Ron een zielloze ginger x)Gingers zijn niet zielloos. =[
-Ik weet niet of het in het juiste deel staat, sorry als het in het verkeerde staat-
Ik weet dus niet over wie ik mijn Harry potter story moet laten gaan. harry, Ron of Draco. Dus, wie moet ik nemen?
-Als lief en tweede hofdpersonage
Ik ga Draco nemen