Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Zeg eens
Zeg eens
Mine zei op 27 feb 2011 - 13:28:
Quizlet is ook van Rutger alleen dan iets uitgebreider en drukker
klikhiervoorQuizlet
klikhiervoorQuizlet
Westwick zei op 9 juli 2011 - 16:00:
klikhiervoorQuizlet
Eliros zei op 9 juli 2011 - 16:02:
@Jill; ik vind het leuk dat je oude topics oprakelt, maar je kiest nogal veel topics uit waarvan de discussie al zo'n beetje gesloten is en het geen zin meer heeft om te reageren. Bovendien wordt het stamcafé zo rommelig als je zulke topics boven haalt.
@Jill; ik vind het leuk dat je oude topics oprakelt, maar je kiest nogal veel topics uit waarvan de discussie al zo'n beetje gesloten is en het geen zin meer heeft om te reageren. Bovendien wordt het stamcafé zo rommelig als je zulke topics boven haalt.
Westwick zei op 9 juli 2011 - 16:03:
Sorry hoor ik wist het niet. Ben pas nieuw ;$
Sorry hoor ik wist het niet. Ben pas nieuw ;$
Eliros zei op 9 juli 2011 - 16:04:
Nee, maar als je het topic nou eens doorleest, goed naar de datums kijkt en dan gaat denken... 'heeft het nog zin om hier op te reageren?' dan kom je al heel ver.
Nee, maar als je het topic nou eens doorleest, goed naar de datums kijkt en dan gaat denken... 'heeft het nog zin om hier op te reageren?' dan kom je al heel ver.
Ik zie hier veel dingen over ene Quizlet.
I kind off wonder, what the hell is Quizlet?