Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Doen Of niet [HP]
Doen Of niet [HP]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:48:
Weet je, als je je lekker in kunt leven in het idee, en je hebt er zin in het te schrijven, dan zeg ik: just do it. Niet dan?
Sorry, ik had eventjes een momentje waarin ik dacht: waarom aan anderen vragen of je iets moet doen of niet?
Doen als je het ziet zitten, niet doen als je het niet ziet zitten. (:
Weet je, als je je lekker in kunt leven in het idee, en je hebt er zin in het te schrijven, dan zeg ik: just do it. Niet dan?
Sorry, ik had eventjes een momentje waarin ik dacht: waarom aan anderen vragen of je iets moet doen of niet?
JustDream zei op 19 maart 2011 - 21:49:
het heeft geen nut om te schrijven als niemand zou lezen
het heeft geen nut om te schrijven als niemand zou lezen
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:50:
Hoezo niet?
Wat jij wilt. Als jij schrijft voor de lezers.
Persoonlijk schrijf ik omdat ik het leuk vind om te schrijven.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Hoezo niet?
JustDream zei op 19 maart 2011 - 21:51:
nee, dat is het niet. Ik ben zo iemand die graag weet of het überhaupt wel een goed idee is en of iemand wel zou lezen. Ik schrijf niet voor de lezers.
Hoezo niet?
nee, dat is het niet. Ik ben zo iemand die graag weet of het überhaupt wel een goed idee is en of iemand wel zou lezen. Ik schrijf niet voor de lezers.
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:53:
Ik dacht dat ik alleen Tesja's dromen jatte. o.o
en @JustDream; wat jij wilt, ik kan me gewoon niet vinden in het idee van "ik schrijf dit alleen als mensen me dat adviseren".
Ik dacht dat ik alleen Tesja's dromen jatte. o.o
en @JustDream; wat jij wilt, ik kan me gewoon niet vinden in het idee van "ik schrijf dit alleen als mensen me dat adviseren".
Galadriwele zei op 20 maart 2011 - 17:51:
Ik zou het zeker lezen. Ik heb al veel HP-fanfics gelezen maar een zoals deze ben ik nog nergens tegengekomen, echt tof! ;D
Ik zou het zeker lezen. Ik heb al veel HP-fanfics gelezen maar een zoals deze ben ik nog nergens tegengekomen, echt tof! ;D
lijkt dit je wat?
Zou er iemand een cover voor mij kunnen maken?