Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Forumban
Forumban
FAKEGIRLx zei op 20 dec 2008 - 15:47:
Omdat ik vroeg wie er Go supermodel ook had , En omdat je geen topics moogt me zo vn die ' Voeg mij toe '.. Ofssoo .. x3.
En ik iwst dat natuurleijk weer niet ^^
Boeee
Wrm HEbt ge ne Ban gekrege?
Omdat ik vroeg wie er Go supermodel ook had , En omdat je geen topics moogt me zo vn die ' Voeg mij toe '.. Ofssoo .. x3.
En ik iwst dat natuurleijk weer niet ^^
lOveYouX zei op 20 dec 2008 - 15:49:
Is da?
ik waist da ook ni ik heb da Topic zien staan ma ik had der ni op geklikt
Is da?
ik waist da ook ni ik heb da Topic zien staan ma ik had der ni op geklikt
TOMSHIITx zei op 20 dec 2008 - 17:20:
Het is hier gwn dood.
Ik heb ook 1 keer ene forumban gehad,dat is echt niet leuk ;3
x
Het is hier gwn dood.
x
SpamTijger zei op 20 dec 2008 - 18:04:
Ik heb er nog nooit 1 gehad, alleen hier een waarschuwing omdat ik off topic ging -.-
Ik heb er nog nooit 1 gehad, alleen hier een waarschuwing omdat ik off topic ging -.-
PersianQUEEN zei op 20 dec 2008 - 18:57:
Hoezo dan Mereltje?
Het is hier gwn dood.
x
Hoezo dan Mereltje?
TOMSHIITx zei op 21 dec 2008 - 8:58:
Nou,gwn toen ik me ging bemoeien met de ruzie tussen Joyce en de mods -.-'
(...)
Hoezo dan Mereltje?
Nou,gwn toen ik me ging bemoeien met de ruzie tussen Joyce en de mods -.-'
TOMSDICK zei op 21 dec 2008 - 20:07:
Weetje ik op ene volledige banop Q dus ik kan er tot de zeventiende van volgend emaan dniet op en ik kan er al van de zveentiende van vorige maand niet meer op >< en het suckt!!!
Weetje ik op ene volledige banop Q dus ik kan er tot de zeventiende van volgend emaan dniet op en ik kan er al van de zveentiende van vorige maand niet meer op >< en het suckt!!!
TOMSDICK zei op 21 dec 2008 - 20:08:
Ik heb al 5 forumbans ofzo gehad maar die mods mogen me daar niet echt dnek ik x'D
Ik heb al 5 forumbans ofzo gehad maar die mods mogen me daar niet echt dnek ik x'D
TOMSDICK zei op 21 dec 2008 - 20:17:
Ik, wel eeuhm mss zit jij ook op Q ik weet niet maar daar noem ik dus het zelfde als hier.
En de mods mogen me daar niet zo,, ent oen die banmogeklijkhedne er voor de mods waren pakte Tara (cherised) ervan om me dik te kloten met ene ban van 60 dagen,
Er stond wel wegens opstoken, beledigen en bedreigen van molds/users wor dje geband, maar ook wel omdat Tara me niet mag!!!
Ik, wel eeuhm mss zit jij ook op Q ik weet niet maar daar noem ik dus het zelfde als hier.
En de mods mogen me daar niet zo,, ent oen die banmogeklijkhedne er voor de mods waren pakte Tara (cherised) ervan om me dik te kloten met ene ban van 60 dagen,
Er stond wel wegens opstoken, beledigen en bedreigen van molds/users wor dje geband, maar ook wel omdat Tara me niet mag!!!
Op Q. heb ik een forumban , Dus kom ik hier lkkr spammen x3.
Grapje ... Ik verveel me gwn , Ik kan 48 U. niet meer op het forum daar >.<
x ^^