Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » I Have A Plan
I Have A Plan
Monster23 zei op 26 maart 2011 - 10:01:
Maak cewle armbandjes met wat songteksten erop! :]
En het is echt een koewl idee :3
Het is trouwens wel mogelijk, een eigen domein is niet zo duur Ik geloof een paar tientjes per jaar, maar ik weet het niet zeker.
En je kan er heel veel mee ^-^
Maak cewle armbandjes met wat songteksten erop! :]
En het is echt een koewl idee :3
Het is trouwens wel mogelijk, een eigen domein is niet zo duur Ik geloof een paar tientjes per jaar, maar ik weet het niet zeker.
En je kan er heel veel mee ^-^
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:05:
Domein is idd niet duur. ma t-shirts laten maken is een ander verhaal.
Domein is idd niet duur. ma t-shirts laten maken is een ander verhaal.
missxangel zei op 26 maart 2011 - 10:16:
Dit is echt een leuk idee!! En Tuurlijk is het mogelijk, alles is mogelijk met een goede dosis motivatie, doorzettingsvermogen en geld x'D Voor de rest weet ik niks van dit soort dingen, ik kan niet tekenen en mijn eigen shirts laten afdrukken gebeurt niet.. Ik denk wel dat tshirts drukken prijzig is maar je zou een prijs kunnen afspreken of per 20 kunnen bestellen voor korting ofzo... (a) Ik heb geen leuke namen voor je, maar vraag Kayley, Bodine, Dorien of een ander geniaal persoon en je krijgt vast een geweldige naam. En over wat je zou doen. Je kunt altijd beginnen met één ding. Begin met die armbandjes, als dat goed loopt, zou je er tshirts bij kunnen doen en later zou je hoodies erbij kunnnen doen. Of een andere volgorde maar het zou wel kunnen. Het is echt een geweldig leuk idee en mijn bericht is te lang geworden x.x Laat je weten als je zo ver bent?
Dit is echt een leuk idee!! En Tuurlijk is het mogelijk, alles is mogelijk met een goede dosis motivatie, doorzettingsvermogen en geld x'D Voor de rest weet ik niks van dit soort dingen, ik kan niet tekenen en mijn eigen shirts laten afdrukken gebeurt niet.. Ik denk wel dat tshirts drukken prijzig is maar je zou een prijs kunnen afspreken of per 20 kunnen bestellen voor korting ofzo... (a) Ik heb geen leuke namen voor je, maar vraag Kayley, Bodine, Dorien of een ander geniaal persoon en je krijgt vast een geweldige naam. En over wat je zou doen. Je kunt altijd beginnen met één ding. Begin met die armbandjes, als dat goed loopt, zou je er tshirts bij kunnen doen en later zou je hoodies erbij kunnnen doen. Of een andere volgorde maar het zou wel kunnen. Het is echt een geweldig leuk idee en mijn bericht is te lang geworden x.x Laat je weten als je zo ver bent?
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:22:
:'D Ik zal een van hun vragen of Tessa of Kol ;']! en ik zal melden aan mijn moeder en kijken wat ze er van vind ^_^ als ze het stom vind vertel ik het mijn zus en haar vriend! ;] hehe. en ik kan wel tekenen of anders dwing ik me zus om het te doen x'd
:'D Ik zal een van hun vragen of Tessa of Kol ;']! en ik zal melden aan mijn moeder en kijken wat ze er van vind ^_^ als ze het stom vind vertel ik het mijn zus en haar vriend! ;] hehe. en ik kan wel tekenen of anders dwing ik me zus om het te doen x'd
xEmma zei op 26 maart 2011 - 10:22:
Het hangt vooral van jouw doorzettingsvermogen af of het gaat lukken. En ik denk dat je het wel in je hebt
Voor een domeinnaam kan je altijd beginnen met .tk . want dat is, like, gratis, volgens mij.
Het hangt vooral van jouw doorzettingsvermogen af of het gaat lukken. En ik denk dat je het wel in je hebt
Voor een domeinnaam kan je altijd beginnen met .tk . want dat is, like, gratis, volgens mij.
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:26:
Tk zuigt XD ik wil .Com Lowl !
Tk zuigt XD ik wil .Com Lowl !
Monster23 zei op 26 maart 2011 - 10:31:
.com is duurder dan .nl
Weet je, echt geniaal, ik ging kijken voor domeinnamen en justinbiebersucks was nog helemaal vrij x]
En jeomaruiktnaarkaas ook
.com is duurder dan .nl
Weet je, echt geniaal, ik ging kijken voor domeinnamen en justinbiebersucks was nog helemaal vrij x]
En jeomaruiktnaarkaas ook
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:35:
Ik Ga Mijn domein ook echt zo noemen he. LOWL.
Ik Ga Mijn domein ook echt zo noemen he. LOWL.
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:45:
Het is een wonder o.o ik mag het doen van mijn moeder!!!
Het is een wonder o.o ik mag het doen van mijn moeder!!!
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 10:53:
ikhebvoornamenechtgeenidee, maarmaarmaarmaar. jemoetzo'nhoodiemakenmeteenoctupuserop. endanzometvandietentakel-dingenomjemiddel,enzo. :3
enverder - fuckingawesome. <3
ikhebvoornamenechtgeenidee, maarmaarmaarmaar. jemoetzo'nhoodiemakenmeteenoctupuserop. endanzometvandietentakel-dingenomjemiddel,enzo. :3
enverder - fuckingawesome. <3
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:54:
Haha Idd Coowl hou ik je aan Kol ik schrijf het op
Trouwens weet je een naam voor een octopus?
Haha Idd Coowl hou ik je aan Kol ik schrijf het op
Trouwens weet je een naam voor een octopus?
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 11:14:
hiihi ik heb een schets nu nog inkleuren ^^
hiihi ik heb een schets nu nog inkleuren ^^
conclusie is:
- is it possible?
- do you know about this kinda stuff
- do you have fun or cute names i can use.
- wat lijk jij leuk op een armbandje of t-shirt of hoodie?