Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wizardrock
Wizardrock
JustDream zei op 18 april 2011 - 18:03:
Dat zijn liedjes (vaak rock) gebaseerd op Harry Potter
Wat is wizardrock? ö
Dat zijn liedjes (vaak rock) gebaseerd op Harry Potter
xEmma zei op 18 april 2011 - 18:41:
Hé, wacht, dat ken ik volgens mij. Iets met 99 Deatheaters. *denkt* Bestaan Draco & the Malfoys en Harry & The Potters niet ook?
Hé, wacht, dat ken ik volgens mij. Iets met 99 Deatheaters. *denkt* Bestaan Draco & the Malfoys en Harry & The Potters niet ook?
Galadriwele zei op 18 april 2011 - 19:00:
mwiepmwiep, prepare you for death xd
The Ministry of Magic hebben echt tonnen liedjes.
Gred and Forge zijn hilarisch
The Whomping Willows hebben ook goeie (:
The Moaning Myrtles hebben ook wel grappige (dit is echt een goed, lekker droog)
Remus and the Lupins, maar daar ken ik er niet echt van, want ik hoor die stem niet graag (:
The Parselmouths
The Butterbeer Experience hun liedjes zijn wel speciaal, maar er zijn ook echt goeie bij (:
En nu ga ik effe verder nadenken ^.^
The Moaning Myrtles hebben ook wel grappige (dit is echt een goed, lekker droog)
Remus and the Lupins, maar daar ken ik er niet echt van, want ik hoor die stem niet graag (:
The Parselmouths
The Butterbeer Experience hun liedjes zijn wel speciaal, maar er zijn ook echt goeie bij (:
JustDream zei op 18 april 2011 - 19:03:
Dankje!
The Parselmouths
Dankje!
Galadriwele zei op 18 april 2011 - 19:03:
oeps, klein foutje:
het zijn 'The Remus Lupins' en niet 'Remus and the Lupins'.
'k Was een beetje in de war doordat het wel Harry and the Potter & Drao and the Malfoys is (:
oeps, klein foutje:
het zijn 'The Remus Lupins' en niet 'Remus and the Lupins'.
'k Was een beetje in de war doordat het wel Harry and the Potter & Drao and the Malfoys is (:
Rianne zei op 18 april 2011 - 19:21:
ONE RAINY DAY AT HOGWARTS SCHOOL, I GOT NEW GLASSES AND I THOUGHT THEY WHERE COOL XD
/spam.
Wrock is gaaf.
ONE RAINY DAY AT HOGWARTS SCHOOL, I GOT NEW GLASSES AND I THOUGHT THEY WHERE COOL XD
/spam.
Wrock is gaaf.
Eliros zei op 18 april 2011 - 19:36:
Oh, holy shit, ik heb een paar van die liedjes opgezocht. Damn awesome.
Oh, holy shit, ik heb een paar van die liedjes opgezocht. Damn awesome.
realMe zei op 18 april 2011 - 19:36:
draco & the Malfoys ken ik wel,
die andere niet
draco & the Malfoys ken ik wel,
die andere niet
xDevilBitch zei op 18 april 2011 - 19:39:
Eigenlijk ken ik alleen The Ministry of Magic, maar ik heb schoolgenoten die dol zijn op Wrock, dus ik zal even vragen waar zij naar luisteren. ^^
Eigenlijk ken ik alleen The Ministry of Magic, maar ik heb schoolgenoten die dol zijn op Wrock, dus ik zal even vragen waar zij naar luisteren. ^^
realMe zei op 18 april 2011 - 19:51:
ik wist niet dat het echt bestond, sommige bands ken ik wel, maar heb er nog nooit echt naar geluisterd.....
zal het eens doen
ik wist niet dat het echt bestond, sommige bands ken ik wel, maar heb er nog nooit echt naar geluisterd.....
zal het eens doen
dit hoord toch bij stamcafé hé?Ik zoek nog een paar wizardrockbands, Ik ken eigenlijk alleen Oliver boyd and the remembralls.
Dus, wie weet er nog een paar wizardrockbands?