Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21
Gooi-het-eruit-topic #21
ijstheetjuh3 zei op 28 juni 2011 - 16:00:
Hmm die ribpijn kan bij mij misselijkheid worden en dan ben ik het helemaal met je eens X.X
Hmm die ribpijn kan bij mij misselijkheid worden en dan ben ik het helemaal met je eens X.X
xDevilBitch zei op 28 juni 2011 - 16:30:
Argh, ik HAAT het Quintus, echt. Wéér afgewezen bij tig scholen.
Argh, ik HAAT het Quintus, echt. Wéér afgewezen bij tig scholen.
xDevilBitch zei op 28 juni 2011 - 17:20:
Geweldig, mijn accu is nu dus ook officieel de pijp uit, terwijl de netstroom ook steeds uitflikkert. Verdomme.
Geweldig, mijn accu is nu dus ook officieel de pijp uit, terwijl de netstroom ook steeds uitflikkert. Verdomme.
NovaFlowne zei op 28 juni 2011 - 22:53:
Het is nog steeds veel te warm. Regen je helpt niet.
Het is nog steeds veel te warm. Regen je helpt niet.
xDevilBitch zei op 29 juni 2011 - 10:04:
Mijn laptop wil weer eens niet opstarten. Fijn, kunnen ze hem wéér resetten bij de computerwinkel. En ik heb een verbrande plek op de onderkant van mijn linkerwang en ik weet niet hoe ik eraan kom (en het doet niet normaal veel pijn). ARGH.
Mijn laptop wil weer eens niet opstarten. Fijn, kunnen ze hem wéér resetten bij de computerwinkel. En ik heb een verbrande plek op de onderkant van mijn linkerwang en ik weet niet hoe ik eraan kom (en het doet niet normaal veel pijn). ARGH.
jorinloveth zei op 29 juni 2011 - 11:28:
ik heb 62,9 op mijn rapport.
gebuisd op kunstgeschiendenis, kunstinitiatie en ben door gedilibireerd [ofzoiets] op natuurwetenschappen
de school wil me laten testen als ik dyslexie heb en ook voor dyscalculie, maar dat wist ik al dat ik dat had.
ik heb 62,9 op mijn rapport.
gebuisd op kunstgeschiendenis, kunstinitiatie en ben door gedilibireerd [ofzoiets] op natuurwetenschappen
de school wil me laten testen als ik dyslexie heb en ook voor dyscalculie, maar dat wist ik al dat ik dat had.
xjeszell zei op 29 juni 2011 - 11:31:
Sliep ik rond drie uur eindelijk, gaan ze hier om half elf lopen grasmaaien! ._.
En hopen dat vandaag snel voorbij gaat. Ik wil dat het morgen is..
Sliep ik rond drie uur eindelijk, gaan ze hier om half elf lopen grasmaaien! ._.
En hopen dat vandaag snel voorbij gaat. Ik wil dat het morgen is..
gooi het er maar uit:3