Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 168
Offtopic 168
NaNaa zei op 4 juli 2011 - 21:59:
Ik heb net echt de schattigste foto OOIT gevonden.
-nouja, eigenlijk mijn vriendin..-
-en eigenlijk is het vooral nostalgie..-
Ik heb net echt de schattigste foto OOIT gevonden.
-nouja, eigenlijk mijn vriendin..-
-en eigenlijk is het vooral nostalgie..-
jorinloveth zei op 4 juli 2011 - 22:00:
^show me c:
wow, het is hier stil. ben ik de enige die gaan sociaal leven heeft en de hele tijd op fanfic zit? xd
^show me c:
wow, het is hier stil. ben ik de enige die gaan sociaal leven heeft en de hele tijd op fanfic zit? xd
NaNaa zei op 4 juli 2011 - 22:01:
Okey, wacht even. x'D
&Nee, ik zit ook alltime op FF. Na school. -forever alone-
Okey, wacht even. x'D
&Nee, ik zit ook alltime op FF. Na school. -forever alone-
jorinloveth zei op 4 juli 2011 - 22:03:
yaaiy c;
en -boks-
en wacht, school? heb jij nog school? o.o
yaaiy c;
en -boks-
en wacht, school? heb jij nog school? o.o
NaNaa zei op 4 juli 2011 - 22:15:
@Jorin; Het valt wel mee ^^ We doen toch geen moer, beetje Riverfilms kijken omdat ik ze aanraadt en ik "zo'n snugger leerlinge" ben of wat dan ook. x'D
@Jorin; Het valt wel mee ^^ We doen toch geen moer, beetje Riverfilms kijken omdat ik ze aanraadt en ik "zo'n snugger leerlinge" ben of wat dan ook. x'D
jorinloveth zei op 4 juli 2011 - 22:17:
oh dan valt het nog mee, c:
toch ben ik blij dat ik al vakantie heb xd
oh dan valt het nog mee, c:
toch ben ik blij dat ik al vakantie heb xd
Rianne zei op 4 juli 2011 - 23:38:
Dit is echt droog , ik zit hier in Londen in een internetcafe echt nutteloos te wezen. En het apenstaartje zit boven de shiftknop.
En zeg maar hoi tegen me, want volgens mij ben ik hier weken niet geweest. School en dat soort shit. x'D
Dit is echt droog , ik zit hier in Londen in een internetcafe echt nutteloos te wezen. En het apenstaartje zit boven de shiftknop.
En zeg maar hoi tegen me, want volgens mij ben ik hier weken niet geweest. School en dat soort shit. x'D
ZeroGravity zei op 5 juli 2011 - 12:45:
Wtf, mijn proefwerkinzage is ook écht weer typisch geregeld zoals alles op mijn school, wat inhoudt: niet.
Leraren van wie ik nog proefwerken krijg waren blijkbaar bezig met het afsluitingsprogramma van de onderbouw. Regel dan de proefwerkinzage of een andere dag of zég tegen de leerlingen dat ze later moeten komen. Aaargh, nu mis ik zo'n drie proefwerken, of vier. Niet dat ik ze zo hard nodig had, maar wanneer ik een goed cijfer heb gehaald op mijn proefwerk vind ik het wel leuk om hem terug te krijgen. ><
Wtf, mijn proefwerkinzage is ook écht weer typisch geregeld zoals alles op mijn school, wat inhoudt: niet.
Leraren van wie ik nog proefwerken krijg waren blijkbaar bezig met het afsluitingsprogramma van de onderbouw. Regel dan de proefwerkinzage of een andere dag of zég tegen de leerlingen dat ze later moeten komen. Aaargh, nu mis ik zo'n drie proefwerken, of vier. Niet dat ik ze zo hard nodig had, maar wanneer ik een goed cijfer heb gehaald op mijn proefwerk vind ik het wel leuk om hem terug te krijgen. ><
xEmma zei op 5 juli 2011 - 13:43:
@ Meike: Ik krijg gewoon alleen mijn cijfers terug, inzage gebeurt volgend jaar pas x)
Ik ben nu pas tien minuten wakker :o
@ Meike: Ik krijg gewoon alleen mijn cijfers terug, inzage gebeurt volgend jaar pas x)
Ik ben nu pas tien minuten wakker :o
xDevilBitch zei op 5 juli 2011 - 14:15:
Ik wil weer een laptop. Mama heeft deze de hele ochtend bezet gehouden.
Ik wil weer een laptop. Mama heeft deze de hele ochtend bezet gehouden.