Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hoeveel vrienden heb jij op Fanfic?
Hoeveel vrienden heb jij op Fanfic?
xEmma zei op 9 juli 2011 - 16:42:
Ik heb 20 mensen in m'n vriendenlijst, maar een groot deel daarvan spreek ik eigenlijk nooit.. en mensen met wie ik vaker spreek staan er dan weer niet tussen.
Ik heb 20 mensen in m'n vriendenlijst, maar een groot deel daarvan spreek ik eigenlijk nooit.. en mensen met wie ik vaker spreek staan er dan weer niet tussen.
ijstheetjuh3 zei op 9 juli 2011 - 16:44:
Iets van 27 x'D
Maar spreek bijna met geen er tussen.
Ik denk dat ik er iets van 1 kwart mee spreek.
Iets van 27 x'D
Maar spreek bijna met geen er tussen.
Ik denk dat ik er iets van 1 kwart mee spreek.
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 16:53:
Ik heb volgens mij, drie in mijn vriendenlijst staan. Maar ik voeg mensen meestal niet toe aan mijn vriendenlijst, ik vind het niet nodig op deze site. Iedereen met wie ik veel spreek kan ik makkelijk terugvinden.
Ik heb volgens mij, drie in mijn vriendenlijst staan. Maar ik voeg mensen meestal niet toe aan mijn vriendenlijst, ik vind het niet nodig op deze site. Iedereen met wie ik veel spreek kan ik makkelijk terugvinden.
Mine zei op 9 juli 2011 - 17:41:
Ik heb bijna niemand in mijn vriendenlijst staan. Gewoon omdat ik niemand toe voeg. Maar als ik met iemand wil praten dan doe ik dat gewoon.
Ik heb bijna niemand in mijn vriendenlijst staan. Gewoon omdat ik niemand toe voeg. Maar als ik met iemand wil praten dan doe ik dat gewoon.
jorinloveth zei op 9 juli 2011 - 19:22:
ik heb er best veel mensen instaan, maar praat maar tegen een paar mensen, eigenlijk^^
ik heb er best veel mensen instaan, maar praat maar tegen een paar mensen, eigenlijk^^
De titel zegt het al. Ik ben gewoon nieuwschierig haha!
Ik heb er 5. Maar zit er pas 2 dagen op =D