Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Bekroonde verhalen (september '11)
Bekroonde verhalen (september '11)
ZeroGravity zei op 1 sep 2011 - 12:05:
Haha, ik wilde net vragen of die mocht. :'
Maar. dan mogen er dus verhalen zijn waarin niet í¡lles zich afspeelt op school?
Haha, ik wilde net vragen of die mocht. :'
Maar. dan mogen er dus verhalen zijn waarin niet í¡lles zich afspeelt op school?
Eliros zei op 1 sep 2011 - 12:12:
Wel, het is toch onmogelijk om een verhaal te vinden dat zich puur en alleen op school afspeelt?
Dus zolang het zich voor een groot deel op school afspeelt, of als het over school gaat, dan is het prima. ^^
Wel, het is toch onmogelijk om een verhaal te vinden dat zich puur en alleen op school afspeelt?
Dus zolang het zich voor een groot deel op school afspeelt, of als het over school gaat, dan is het prima. ^^
TWINcest zei op 1 sep 2011 - 13:14:
Seriously Dezh, je kiest die?
Wat een giller.. dat die niet onderhand onder het stof ligt -0_
Seriously Dezh, je kiest die?
Wat een giller.. dat die niet onderhand onder het stof ligt -0_
xNadezhda zei op 1 sep 2011 - 13:16:
Natuurlijk kies ik die. Oud betekent niet slecht, en Fantastic Two is awesome. Het was de eerste die in me opkwam bij het thema school. ^^
Natuurlijk kies ik die. Oud betekent niet slecht, en Fantastic Two is awesome. Het was de eerste die in me opkwam bij het thema school. ^^
TWINcest zei op 1 sep 2011 - 13:44:
Haha.
Der staan de gaarste fouten in.
Aber gut, ik ben benieuwd hoe ver hij het kickt :']
Haha.
Der staan de gaarste fouten in.
Aber gut, ik ben benieuwd hoe ver hij het kickt :']
NovaFlowne zei op 1 sep 2011 - 16:21:
Mag iemand met twee verhalen genomineerd zijn? Want ik vind dat Periferie van Nadezh er ook bij hoort.
Mag iemand met twee verhalen genomineerd zijn? Want ik vind dat Periferie van Nadezh er ook bij hoort.
Bodine zei op 1 sep 2011 - 17:40:
Daan gaat me waarschijnlijk willen vermoorden, maar ik dacht aan een stukje van haar en ging het zoeken, kon het niet vinden, maar vond wel dit en dit. ^^
Daan gaat me waarschijnlijk willen vermoorden, maar ik dacht aan een stukje van haar en ging het zoeken, kon het niet vinden, maar vond wel dit en dit. ^^
xDevilBitch zei op 1 sep 2011 - 22:05:
God, Geloof je dat er een god bestaat is nog erger dan Dreamcatcher en alleen maar geschreven omdat ik per se iets in wilde leveren. En ik wilde Periferie van Dezh zeggen, maar natuurlijk is die al genomineerd. Hmm.
God, Geloof je dat er een god bestaat is nog erger dan Dreamcatcher en alleen maar geschreven omdat ik per se iets in wilde leveren. En ik wilde Periferie van Dezh zeggen, maar natuurlijk is die al genomineerd. Hmm.
TWINcest zei op 1 sep 2011 - 23:57:
@Pline
Als jij dat vindt, dan wel. Maar ik heb wel een link nodig :]
@Pline
Als jij dat vindt, dan wel. Maar ik heb wel een link nodig :]
Dit is het nominatietopic voor september 2011, de uitleg vinden jullie hier.
Thema: School.
Nomineren:vanaf donderdag 1 september (12u00) tot donderdag 8 september (11u59).Poll:vanaf woensdag 21 september (12u00) tot donderdag 29 september(19u59).Uitslag: vrijdag 30 september.
Fledermaus - xNadezhda
Fantastic Two - TWINcest
Scar Tissue - CosmicPurple
Periferie - Nadezhda
Ich brech aus - xDevilBitch
Geloof je dat er een god bestaat? - xDevilBitch