Hoofdcategorieën
Home » Forum » Klachten » Kan mijn email-adres niet vervangen
Kan mijn email-adres niet vervangen
Automatisch zei op 25 nov 2011 - 8:11:
Misschien staat dit ook in verbinding met dat quizlet (de mensen) ook geen mail meer ontvangen.
Misschien staat dit ook in verbinding met dat quizlet (de mensen) ook geen mail meer ontvangen.
Bodine zei op 25 nov 2011 - 16:20:
Er zijn/waren op FanFic ook heel veel mensen die geen mail meer ontvangen/ontvingen. Dat ligt niet aan je mailadres, maar aan FanFic zelf. Over je mail vervangen heb ik geen idee, sorry.
Er zijn/waren op FanFic ook heel veel mensen die geen mail meer ontvangen/ontvingen. Dat ligt niet aan je mailadres, maar aan FanFic zelf. Over je mail vervangen heb ik geen idee, sorry.
raveness76 zei op 25 nov 2011 - 19:40:
Je gaat naar instellingen en daar vind je vanzelf het ding waar je je E-mail mee kan wijzigen...
Ik heb het net zelf ook verandert omdat ik geen mails meer ontvang...
Je gaat naar instellingen en daar vind je vanzelf het ding waar je je E-mail mee kan wijzigen...
Ik heb het net zelf ook verandert omdat ik geen mails meer ontvang...
xNadezhda zei op 27 nov 2011 - 13:34:
Als het goed is krijg je een mailtje naar het nieuwe emailadres dat je hebt ingevoerd, met een link om het adres te accepteren. Heb je die gekregen? (:
Als het goed is krijg je een mailtje naar het nieuwe emailadres dat je hebt ingevoerd, met een link om het adres te accepteren. Heb je die gekregen? (:
Eliros zei op 27 nov 2011 - 15:39:
Hoezo lukt het niet? Krijg je een bericht dat 't niet gelukt is, of ontvang je gewoon geen mail op dat nieuwe adres?
Hoezo lukt het niet? Krijg je een bericht dat 't niet gelukt is, of ontvang je gewoon geen mail op dat nieuwe adres?
sophieV zei op 30 dec 2011 - 19:32:
Ik kreeg een bericht dat het niet lukte, maar het is al in orde nu
Ik kreeg een bericht dat het niet lukte, maar het is al in orde nu
Ik wou mijn emailadres veranderen omdat ik op mijn hotmail account geen mails meer ontvang, maar dat lukt niet... Kan iemand mij daarmee helpen?