Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Spookhuis
Spookhuis
Bodine zei op 16 sep 2012 - 14:15:
En als je dood ben, ben je af, of... is het een spel zonder doel? ^^
En als je dood ben, ben je af, of... is het een spel zonder doel? ^^
Tamarx zei op 16 sep 2012 - 14:32:
Ja, dan ben je af, en moet je gewoon wachten op de volgende ronde om weer mee te kunnen doen.
Ja, dan ben je af, en moet je gewoon wachten op de volgende ronde om weer mee te kunnen doen.
Tamarx zei op 19 sep 2012 - 18:58:
We beginnen!
Waar beginnen we aan?
Jullie staan te wachten bij een gammele bushalte, wachtend op het busje dat jullie naar het hotel zou brengen. Eindelijk schijnen in de verte de koplampen van het voertuig, het stopt een paar seconden later net voor jullie. Jullie stappen in, en komen tot de ontdekking dat de bestuurderskant af is geschermt met vertroebeld glas, al lijkt het alsof er helemaal niemand zit. Jullie stappen uit bij een half verzakt gebouw. Het lijkt onbewoonbaar, maar op de geval staat in heldere letters "HOTEL". Jullie besluiten naar binnen te gaan, checken in, en krijgen jullie sleutel.
Jij:
- Gaat meteen naar je kamer
- Gaat eerst eens rondkijken in het hotel
We beginnen!
Waar beginnen we aan?
Jullie staan te wachten bij een gammele bushalte, wachtend op het busje dat jullie naar het hotel zou brengen. Eindelijk schijnen in de verte de koplampen van het voertuig, het stopt een paar seconden later net voor jullie. Jullie stappen in, en komen tot de ontdekking dat de bestuurderskant af is geschermt met vertroebeld glas, al lijkt het alsof er helemaal niemand zit. Jullie stappen uit bij een half verzakt gebouw. Het lijkt onbewoonbaar, maar op de geval staat in heldere letters "HOTEL". Jullie besluiten naar binnen te gaan, checken in, en krijgen jullie sleutel.
Jij:
- Gaat meteen naar je kamer
- Gaat eerst eens rondkijken in het hotel
Starships zei op 19 sep 2012 - 19:04:
LAAT ME NIET DOOD GAAN LIEVE LIEVE TAMAR D:
Ehmm ik heb trauma's aan rondkijken in m'n eigen kamer in dit soort spellen (Ben een keer in een spel opgesloten in m'n eigen kamer en vervolgens vermoord door een geest) DUS IK GA RONDKIJKEN IN HET HOTEL.
LAAT ME NIET DOOD GAAN LIEVE LIEVE TAMAR D:
Ehmm ik heb trauma's aan rondkijken in m'n eigen kamer in dit soort spellen (Ben een keer in een spel opgesloten in m'n eigen kamer en vervolgens vermoord door een geest) DUS IK GA RONDKIJKEN IN HET HOTEL.
Ik ken dit spel van een andere site, en de titel past eigenlijk maar half, maar ik weet geen andere titel
Uitleg:
Ik geef een verhaaltje, en daarna twee keuzes (eerst moet je je inschrijven). Jij kiest er 1 van. Als iedereen een keuze gemaakt heeft, plaats ik een nieuw verhaaltje met daarin wat er gebeurd is en alles, en eigenlijk heeft het altijd wel te maken met een soort spookhuis of -hotel
Voorbeeld:
Ik: Vijf mensen zijn aangekomen bij een vervallen gebouw, maar op de gevel staat in lichtgevende letters "HOTEL". Jij: Gaat naar binnen, of, Blijft buiten.
Pietheijn: Ik blijf buiten
Ik: De mensen die buiten zijn gebleven zakken in het drijfzand.
(^^ff een heel vaag voorbeeldje^^)
Doen mee:
- Bodine
- realMe
- evilBitch
- Pline
- neversay
- Starships
- NaNaa