Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #212
Offtopic #212
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:38:
Je eerste offtopic though. We need to celebrate this shit!
En ja, haha. Best wel tof. (:
Je eerste offtopic though. We need to celebrate this shit!
En ja, haha. Best wel tof. (:
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:38:
Idk waarom mijn laptop alles zo nodig twee keer wil plaatsen.
Idk waarom mijn laptop alles zo nodig twee keer wil plaatsen.
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:41:
@Emms; haha nope.
De enige topics die ik heb zijn... schrijfwedstrijd, meetings & die brieven-shit ooit.
@Emms; haha nope.
De enige topics die ik heb zijn... schrijfwedstrijd, meetings & die brieven-shit ooit.
xEmma zei op 17 feb 2014 - 20:42:
Ik vond de brievenshit leuk. Super grappig dat Bodine mij vroeger inbeeldde als Jackson Rathbone hahahaha.
Ik vond de brievenshit leuk. Super grappig dat Bodine mij vroeger inbeeldde als Jackson Rathbone hahahaha.
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:42:
OH JA HAHAHAHAHA. XD
@Ivana; ik draai ook al wel iets langer mee dan jij.
OH JA HAHAHAHAHA. XD
@Ivana; ik draai ook al wel iets langer mee dan jij.
xEmma zei op 17 feb 2014 - 20:44:
Ietsje langer ;'
Edit: @ Ivana: Ik kreeg ooit van Bodine een brief dat ze mij altijd had voorgesteld als Jackson Rathbone, wat betreft uiterlijk.
Ietsje langer ;'
Edit: @ Ivana: Ik kreeg ooit van Bodine een brief dat ze mij altijd had voorgesteld als Jackson Rathbone, wat betreft uiterlijk.
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:45:
Een jaar of... 3,5. Oh well.
Jaja, let me explain that one. Emms had toen een foto van die dude als profielfoto en ik had niets anders om me op te baseren (ook al wist ik dat 't een acteur was, my mind still played that trick).
Een jaar of... 3,5. Oh well.
Jaja, let me explain that one. Emms had toen een foto van die dude als profielfoto en ik had niets anders om me op te baseren (ook al wist ik dat 't een acteur was, my mind still played that trick).
Ondat de andere alweer vol is
@Bo who knows who knows haha. Maar dit is wel heel gaaf