Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Ha ha ha-topic
Ha ha ha-topic
YarahartBill zei op 25 feb 2014 - 18:41:
@Kay: HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAA.
@Cap; die blijft idd leuk!
@Ivana; die is ook leuk! Pop pop popcorn!
@Kay: HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAA.
@Cap; die blijft idd leuk!
@Ivana; die is ook leuk! Pop pop popcorn!
xNadezhda zei op 26 feb 2014 - 23:49:
Ik weet niet hoeveel mensen hier op Tumblr zitten en deze al gelezen hebben, maar this just cracks me up forever.
Ik weet niet hoeveel mensen hier op Tumblr zitten en deze al gelezen hebben, maar this just cracks me up forever.
xDevilBitch zei op 26 feb 2014 - 23:51:
IT JUST GOT BETTERik had alleen de eerste drie
IT JUST GOT BETTER
xNadezhda zei op 26 feb 2014 - 23:53:
I KNOW RIGHT! Ik had eerst ook alleen de eerste drie en toen kwam die voorbij and I just had to reblog it again.
I KNOW RIGHT! Ik had eerst ook alleen de eerste drie en toen kwam die voorbij and I just had to reblog it again.
xEmma zei op 26 feb 2014 - 23:57:
Misschien omdat ik een tablet gebruik? Aan de linkerkant valt een stukje weg, waardoor de tekst niet meer echt te lezen is.
Misschien omdat ik een tablet gebruik? Aan de linkerkant valt een stukje weg, waardoor de tekst niet meer echt te lezen is.
xNadezhda zei op 27 feb 2014 - 0:00:
Oh. Zonde, 'cause it's really hilarious. & jij kent Griekse mythologie goed dus 't lijkt me dat jij het wel kan waarderen. ^^
Oh. Zonde, 'cause it's really hilarious. & jij kent Griekse mythologie goed dus 't lijkt me dat jij het wel kan waarderen. ^^
Basically, post hier dingen die anderen aan het lachen kan/zal brengen. Want lachen is leuk en gezond.
I'll start: video.