Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hellooo
Hellooo
YarahartBill zei op 5 mei 2014 - 20:29:
Hoi. Welkom op FanFic.
Gezellig dat we er weer een nieuw lid bij hebben.
Maar voortaan mag je naar het Offtopic. Hier komen vaak de nieuwe leden om zich voor te stellen en daar praten wij over alles.
Hoi. Welkom op FanFic.
Gezellig dat we er weer een nieuw lid bij hebben.
Maar voortaan mag je naar het Offtopic. Hier komen vaak de nieuwe leden om zich voor te stellen en daar praten wij over alles.
Bodine zei op 5 mei 2014 - 20:54:
Geeft niet, maar het zou wel fijn zijn als je naar het welkom-topic wilt verplaatsen. (:
Geeft niet, maar het zou wel fijn zijn als je naar het welkom-topic wilt verplaatsen. (:
Floreale zei op 5 mei 2014 - 20:57:
Ik zie het nog steeds niet..
En ik heb ook geen idee hoe ik het zou moeten verplaatsen.
Dit moet vast heel dom zijn :' I'm sorry
Ik zie het nog steeds niet..
En ik heb ook geen idee hoe ik het zou moeten verplaatsen.
Dit moet vast heel dom zijn :' I'm sorry
CosmicPurple zei op 5 mei 2014 - 21:04:
Klik hier voor het welkomstopic.
Bodine bedoelde of je jezelf daarheen zou willen verplaatsen zodat dit topic dicht kan. (:
Klik hier voor het welkomstopic.
Bodine bedoelde of je jezelf daarheen zou willen verplaatsen zodat dit topic dicht kan. (:
Hallo mensheid hier op FanFic (:
Ik heb net een account aangemaakt en ik dacht, ik stel me even voor.
Ik ben Loeka, 13 jaar en ben op deze site terechtgekomen via een vriendin.
Ik schrijf One Direction en OP verhalen, het zou kunnen dat daar over een tijdje ook 5SOS bij komt. Ik ben momenteel actief op twee andere verhalensites; Quizlet en Wattpad. Ik ga er van uit dat de mensen hier dat ook kennen (':
Waarschijnlijk ga ik de verhalen die ik hier ga schrijven, ook op Quizlet schrijven. Dit omdat ik op Quizlet al mijn geschreven verhalen heb en het dan beter bij elkaar is. Deze staan overigens niet allemaal online.
But yeahh.. Ik hoop dat ik het hier leuk ga hebben (:
xo'