Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - november
FF's Schrijfuitdaging - november
Krewella zei op 3 nov 2014 - 13:05:
Ik sla deze even over ivm NaNo, dat mag gewoon toch?
Ik wens iedereen succes!
Ik sla deze even over ivm NaNo, dat mag gewoon toch?
Ik wens iedereen succes!
xDevilBitch zei op 3 nov 2014 - 13:09:
Natuurlijk mag dat, Cyn! Het mooie van de schrijfuitdaging is juist dat je mee kunt doen of kunt overslaan wanneer je maar wil.
Natuurlijk mag dat, Cyn! Het mooie van de schrijfuitdaging is juist dat je mee kunt doen of kunt overslaan wanneer je maar wil.
LindjeX1DX zei op 3 nov 2014 - 13:30:
Oeh schoonheid, let me think *krak krak* hersens breken bijna =)
Oeh schoonheid, let me think *krak krak* hersens breken bijna =)
Chayenne zei op 3 nov 2014 - 13:35:
Yes ik heb al een idee. Komt goed.
Als ik het niet te druk heb met school/werk/nano komt er waarschijnlijk ook weer een deelname van mijn kant deze maand
Yes ik heb al een idee. Komt goed.
Als ik het niet te druk heb met school/werk/nano komt er waarschijnlijk ook weer een deelname van mijn kant deze maand
1Dzayn zei op 3 nov 2014 - 13:46:
Hopen dat het me lukt binnen een week. Denk niet dat ik na mn operatie alweer heel snel achter mn computer kan. Helaas
Hopen dat het me lukt binnen een week. Denk niet dat ik na mn operatie alweer heel snel achter mn computer kan. Helaas
Krewella zei op 3 nov 2014 - 14:43:
Cool ! Tenzij ik op een bepaald moment toch nog een stuk op papier tover, natuurlijk ^^
Cool ! Tenzij ik op een bepaald moment toch nog een stuk op papier tover, natuurlijk ^^
Rebella zei op 3 nov 2014 - 17:21:
Schoonheid...wauw schrilcontrast met de Horror!
But I gonna TRY!
Maar wel na mijn (hel) toetsweek
Schoonheid...wauw schrilcontrast met de Horror!
But I gonna TRY!
Maar wel na mijn (hel) toetsweek
Rivaille zei op 3 nov 2014 - 23:55:
Is er ook een minimum aantal woorden waar het verhaal aan moet voldoen?
Is er ook een minimum aantal woorden waar het verhaal aan moet voldoen?
xNadezhda zei op 20 nov 2014 - 18:00:
Oh man, fuck, de deadline is morgen, of niet? Ik had een heel idee en zo, maar ik weet niet of ik dat nog red o.o Moeilijk.
Oh man, fuck, de deadline is morgen, of niet? Ik had een heel idee en zo, maar ik weet niet of ik dat nog red o.o Moeilijk.
xEmma zei op 20 nov 2014 - 19:07:
Gezien er geen inzendingen zijn en wij twee dagen te laat waren, kunnen we misschien de deadline voor een keertje te verplaatsen met twee dagen. Ik overleg wel even met de rest eerst.
Gezien er geen inzendingen zijn en wij twee dagen te laat waren, kunnen we misschien de deadline voor een keertje te verplaatsen met twee dagen. Ik overleg wel even met de rest eerst.
xNadezhda zei op 20 nov 2014 - 19:34:
Dat zou echt super zijn, misschien motiveert het andere mensen ook nog om iets te proberen.
Dat zou echt super zijn, misschien motiveert het andere mensen ook nog om iets te proberen.
Thema: schoonheid
Deadline: 23/11/2014 23:59
Welkom bij de schrijfuitdaging van november! Voor meer informatie kan je naar het overzichtstopic.
Belangrijk:
- Het verhaal moet korter zijn dan drieduizend woorden
- Het verhaal moet fanfictie zijn
Deelnemers:
-
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: update)