Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #3
Het (anti-)schooltopic #3
xDevilBitch zei op 20 nov 2014 - 15:08:
Gefeliciteerd allebei! Echt heel erg knap!
Mag ik trouwens ook even trots op mezelf zijn? Ik snap deze wiskundeparagraaf, en dat is een wonder, want het bewijzen. Maar ik heb hem helemaal zelf (als in: zonder antwoordenboekje) kunnen maken!
Gefeliciteerd allebei! Echt heel erg knap!
Mag ik trouwens ook even trots op mezelf zijn? Ik snap deze wiskundeparagraaf, en dat is een wonder, want het bewijzen. Maar ik heb hem helemaal zelf (als in: zonder antwoordenboekje) kunnen maken!
Chayenne zei op 20 nov 2014 - 16:04:
Yay voor daan.
Ik doe rekenen trouwens ook weer goed YAY.
En klassenvertegenwoordiger zijn is leuk! Ik mag nu reizen naar het buitenland gaan organiseren, of in iedergeval een voorstel doen.
So yay
Yay voor daan.
Ik doe rekenen trouwens ook weer goed YAY.
En klassenvertegenwoordiger zijn is leuk! Ik mag nu reizen naar het buitenland gaan organiseren, of in iedergeval een voorstel doen.
So yay
xEmma zei op 20 nov 2014 - 17:35:
Wat leuk dat iedereen een keer positieve verhalen heeft over school! ^-^
Wat leuk dat iedereen een keer positieve verhalen heeft over school! ^-^
realMe zei op 20 nov 2014 - 20:42:
Ik kan me echt niet tot Engels zetten en heb over twee weken cambridge examen.
Ik kan me echt niet tot Engels zetten en heb over twee weken cambridge examen.
xEmma zei op 20 nov 2014 - 20:44:
If you want to, we can start talking in English so you'll have to practice at least your reading and writing skills. (;
If you want to, we can start talking in English so you'll have to practice at least your reading and writing skills. (;
Bodine zei op 20 nov 2014 - 21:18:
Yes. Cambridge is not that difficult. It's intimidating, 's all. I passed too. (:
Yes. Cambridge is not that difficult. It's intimidating, 's all. I passed too. (:
Emma en ik zijn slim want wij halen onmogelijk tentamens.