Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Missing Pieces
Missing Pieces
CosmicPurple zei op 24 maart 2009 - 19:52:
Ja, ik push hem omhoog.
Om te laten weten dat er 65 hoofdstukken online staan and it's finally getting good! Tenminste, dat vind ik... En ik kan nog tot hoofdstuk 78 lezers pesten want behalve de mensen die hem op startspot gelezen hebben, weten jullie nog altijd niet wat er met Nina aan de hand is ^^ Ja Nadezhda, we wijzen naar jou... Just kidding :p
Aaaanyway, dit deel van het forum dient toch voor reclame, dus neen ik ga mij lekker niet schuldig voelen. Lezen, bitches! *evil eyes*
Houvanjullie
Ja, ik push hem omhoog.
Om te laten weten dat er 65 hoofdstukken online staan and it's finally getting good! Tenminste, dat vind ik... En ik kan nog tot hoofdstuk 78 lezers pesten want behalve de mensen die hem op startspot gelezen hebben, weten jullie nog altijd niet wat er met Nina aan de hand is ^^ Ja Nadezhda, we wijzen naar jou... Just kidding :p
Aaaanyway, dit deel van het forum dient toch voor reclame, dus neen ik ga mij lekker niet schuldig voelen. Lezen, bitches! *evil eyes*
Houvanjullie
Dan maak ik ook maar even een promotie aan voor mijn verhaal... ^^
Missing Pieces is mijn allereerste TH-fanfic die ik ooit schreef. Hij is al meer dan anderhalf jaar oud en helemaal af, maar ik ben hem aan het herschrijven, omdat ik intussen ook alweer een pak ouder ben en sommige stukken van het verhaal liggen me niet meer en de zinsbouw stak hier en daar tegen...
Dus please enjoy de nieuwe versie! (:
http://www.fanfic.nl/fiction/448/missing-pieces/