Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Mini-Groningen meeting
Mini-Groningen meeting
1Dzayn zei op 3 feb 2015 - 11:17:
Groningen is voor mij echt te ver, maar als we weer eens een grote meeting doen, kom ik zeker ^-^
Alvast veel plezier voor iedereen die gaat
Groningen is voor mij echt te ver, maar als we weer eens een grote meeting doen, kom ik zeker ^-^
Alvast veel plezier voor iedereen die gaat
Kayley zei op 3 feb 2015 - 11:32:
Hangt er vanaf wanneer en of ik dan geld heb, want ik wil best wel eens Groningen gezien hebben.
Hangt er vanaf wanneer en of ik dan geld heb, want ik wil best wel eens Groningen gezien hebben.
Chayenne zei op 3 feb 2015 - 11:37:
Helemaal naar Groningen woow0.0
Ik vind dit zo leuk yay
Helemaal naar Groningen woow0.0
Ik vind dit zo leuk yay
Nadja zei op 3 feb 2015 - 11:54:
Groningen is voor mij een uurtje ik zou het kunnen vragen aan mijn moeder of ik zou mogn x
Groningen is voor mij een uurtje ik zou het kunnen vragen aan mijn moeder of ik zou mogn x
Chayenne zei op 3 feb 2015 - 12:19:
Maar drie uur onderwegdan nog. Ik hoop wel dat je komt trouwens
YarahartBill zei op 3 feb 2015 - 12:30:
2 uur en 15 minuten onderweg. En dan ga ik nog wel over de afsluitdijk!
2 uur en 15 minuten onderweg. En dan ga ik nog wel over de afsluitdijk!
Kayley zei op 3 feb 2015 - 12:50:
Komt er nog iemand via Rotterdam? Daar moet ik namelijk overstappen.
Komt er nog iemand via Rotterdam? Daar moet ik namelijk overstappen.
YarahartBill zei op 3 feb 2015 - 12:53:
3 uur en 7 minuten als ik met de trein ga. Dan ga ik onderlangs. [via Utrecht dus] En kost een enkeltje 26 euro. Holy jezus!
3 uur en 7 minuten als ik met de trein ga. Dan ga ik onderlangs. [via Utrecht dus] En kost een enkeltje 26 euro. Holy jezus!
Kayley zei op 3 feb 2015 - 12:59:
Voor mij is een retourtje €50, hence having to wait until I have money.
Voor mij is een retourtje €50, hence having to wait until I have money.
xDevilBitch zei op 3 feb 2015 - 13:20:
GRONINGEN
ik ga dit nu lezen
Edit: ik bied slaapplaatsen aan.
GRONINGEN
Edit: ik bied slaapplaatsen aan.
MoonRocker zei op 3 feb 2015 - 13:22:
Haha, Daan _0_
Ik wil komen! Als er een datum gepland is moet ik eeeeeven kijken hoe het zit met geld, maar Groningen is iig niet te ver :'
Haha, Daan _0_
Ik wil komen! Als er een datum gepland is moet ik eeeeeven kijken hoe het zit met geld, maar Groningen is iig niet te ver :'
Krewella zei op 3 feb 2015 - 13:35:
Yay! Super leuk dat er mensen willen, voor de treinreizigers, zijn er misschien NS Dagkaarten voor 15eu? Of zijn er mensen met studenten ov? Dan heeft de bijreizer 40 procent korting
Edit: Niet ervaren treinzeizigerz; Utrecht is vanaf mijn woonplaats 2 uur en 45 minuten, ik vind dat altijd prima te doen, (:
Yay! Super leuk dat er mensen willen, voor de treinreizigers, zijn er misschien NS Dagkaarten voor 15eu? Of zijn er mensen met studenten ov? Dan heeft de bijreizer 40 procent korting
Edit: Niet ervaren treinzeizigerz; Utrecht is vanaf mijn woonplaats 2 uur en 45 minuten, ik vind dat altijd prima te doen, (:
Ja, we weten dat Groningen voor heel veel mensen niet te doen is, maar we willen er toch met een klein groepje heen. We openen gewoon een topic zodat niemand buitengesloten wordt: wil je komen, kom gerust! Maar we willen wel benadrukken dat dit dus meer een dagje in een cafeetje samen schrijven wordt, dan echt een grote meeting zoals we hem gewend zijn.
Dus. Nog meer mensen die mee willen?
(we staat hier trouwens voor mij en onze noorderlingen.)
Datum: 14 maart
Wie?
- Jen
- Bodine
- Cynthia
- Daan
- Dare
- Jamila
-