Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - augustus
FF's Schrijfuitdaging - augustus
ChantiXAMX zei op 1 aug 2015 - 13:25:
euhm geen romantiek en een kat erin verwerken
*krakende hersenen*
I'll give it a try
euhm geen romantiek en een kat erin verwerken
*krakende hersenen*
I'll give it a try
Baardaap zei op 2 aug 2015 - 18:10:
Ah, leuk, een uitdaging ..... gelijk maar een kort verhaaltje uit de mouw geschud, ik hoop dat het voldoet ...... overigens met een extra grote dosis kat
( onder Boeken - Overige geplaatst .... eigenaardig dat er onder Boeken geen Schijfwereld subcategorie is )
Hier
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: link toegevoegd )
Ah, leuk, een uitdaging ..... gelijk maar een kort verhaaltje uit de mouw geschud, ik hoop dat het voldoet ...... overigens met een extra grote dosis kat
( onder Boeken - Overige geplaatst .... eigenaardig dat er onder Boeken geen Schijfwereld subcategorie is )
Hier
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: link toegevoegd )
Cynthia zei op 14 aug 2015 - 0:30:
Vraag me alsjeblieft niet hoe of wat, want dit is echt zo random en ik denk één van mijn minder goede stukken, maar ik vond dit om de één of andere reden echt heel lastig dus nou ja hier - is mijn stukje. Eh.
Vraag me alsjeblieft niet hoe of wat, want dit is echt zo random en ik denk één van mijn minder goede stukken, maar ik vond dit om de één of andere reden echt heel lastig dus nou ja hier - is mijn stukje. Eh.
Kayley zei op 17 aug 2015 - 19:09:
Ik ben met een SA hiervoor bezig, ik hoop 'm op tijd af te krijgen tussen studeren en mijn postingsdagen en het boek door.
Ik ben met een SA hiervoor bezig, ik hoop 'm op tijd af te krijgen tussen studeren en mijn postingsdagen en het boek door.
xNadezhda zei op 18 aug 2015 - 13:11:
Yay inzendingen! Denk eraan, guys, nog drie dagen!
Yay inzendingen! Denk eraan, guys, nog drie dagen!
Kayley zei op 18 aug 2015 - 15:47:
Ik ben er zelf best wel meh over, maar ik wou graag weer eens een keertje meedoen, dus hierbij: mijn inzending.
Ik ben er zelf best wel meh over, maar ik wou graag weer eens een keertje meedoen, dus hierbij: mijn inzending.
MyReflection zei op 20 aug 2015 - 16:03:
Het stof van mijn laptop afgeveegd en weer een eerste poging gedaan tot schrijven.
dit werkt wel perfect om er weer even in te komen.
Mijn Inzending
Het stof van mijn laptop afgeveegd en weer een eerste poging gedaan tot schrijven.
dit werkt wel perfect om er weer even in te komen.
Mijn Inzending
xNadezhda zei op 21 aug 2015 - 9:16:
Leuk dat je er weer bent, Kirsten! (:
Vandaag is overigens de deadline, voor wie nog iets wil schrijven.
Leuk dat je er weer bent, Kirsten! (:
Vandaag is overigens de deadline, voor wie nog iets wil schrijven.
Welkom bij de schrijfuitdaging van augustus!
T H E M A
Omdat dit de eerste uitdaging is sinds de benoeming van de nieuwe creabea's, een iets uitgebreider thema dan normaal!
Algemeen thema:
- Ontgroening / inwijding
Extra elementen:
- Geen romantiek!
- Verwerk er op de één of andere manier een kat in
B E L A N G R I J K
- De verhalen moeten nog altijd fanfictie zijn!
- En minder dan 3.000 woorden lang!
D E A D L I N E
21/08, 23:59.
D E EL N E M E R S
- Baardaap
- Cynthia
- IrishPig
- Kayley
- Merula
- MyReflection
- xDevilBitch
Veel succes!