Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » gaan ze me weer bannen op Quizlet.
gaan ze me weer bannen op Quizlet.
ChantouSEX zei op 17 feb 2009 - 8:44:
GheGhe ,, SNappen kienders nu hoesoo iik de mods niet mag??
Ik ben gebant voor iets wat ik niet eens gedaan heb >.<
En ik krijg ook geen mail ofso ,, Duss in het begin wist ik niet eens wat ik gedaan zou moeten hebben =.=
GheGhe ,, SNappen kienders nu hoesoo iik de mods niet mag??
Ik ben gebant voor iets wat ik niet eens gedaan heb >.<
En ik krijg ook geen mail ofso ,, Duss in het begin wist ik niet eens wat ik gedaan zou moeten hebben =.=
ChantouSEX zei op 17 feb 2009 - 18:44:
Die ken ik >.<
Dan heb je het sogenaAmt op een kwetsende manier ofso gesegt.
Die kinders kunnen gewoon niet tegen kritiek >.<
Jup voor 14dagen omdt ik me mening zei, ><
Die ken ik >.<
Dan heb je het sogenaAmt op een kwetsende manier ofso gesegt.
Die kinders kunnen gewoon niet tegen kritiek >.<
TOMSDICK zei op 17 feb 2009 - 18:45:
Indeed, die mods moeten me echt niet, ze willen me geen eens terug daar denk ik, en dan liegt Emma nog recht in me gezicht dat ze me niet haten, >< Yeah Right.
Indeed, die mods moeten me echt niet, ze willen me geen eens terug daar denk ik, en dan liegt Emma nog recht in me gezicht dat ze me niet haten, >< Yeah Right.
ChantouSEX zei op 17 feb 2009 - 18:48:
Dude ,, dat zeiden ze ook tegen mij.Maar ik ben ondertussen wel gebant voor false redenen. En hun maar seggen dat hun systeem en alles perfect is >.<
Geloofik weet ik zelf wel beter wat ik wel en niet gedaan heb =.=
MaAR Wat heb je gesegt dan dat je gebant bent?
Dude ,, dat zeiden ze ook tegen mij.Maar ik ben ondertussen wel gebant voor false redenen. En hun maar seggen dat hun systeem en alles perfect is >.<
Geloofik weet ik zelf wel beter wat ik wel en niet gedaan heb =.=
MaAR Wat heb je gesegt dan dat je gebant bent?
TOMSDICK zei op 17 feb 2009 - 18:49:
Ik bn uitgevlogen tegen renee, en eigenlijk was het gwn wat ik over der vond, dus, en ze gaf em dus aan, wnt het was in een pb, ><
Ik bn uitgevlogen tegen renee, en eigenlijk was het gwn wat ik over der vond, dus, en ze gaf em dus aan, wnt het was in een pb, ><
ChantouSEX zei op 17 feb 2009 - 18:54:
DUde ,, Wat hebben hun eigenlijk met JOU rusie te maken dan weeer =.=
En Ik mag renee neit .. >.<
Eerst deed se heel normaal enseu , en toen het bekend werd dat ik rusie met de meeste mods had ,, |Was ik opeens een arrogante bitch >.<
Egt son kontenloper dat se is
DUde ,, Wat hebben hun eigenlijk met JOU rusie te maken dan weeer =.=
En Ik mag renee neit .. >.<
Eerst deed se heel normaal enseu , en toen het bekend werd dat ik rusie met de meeste mods had ,, |Was ik opeens een arrogante bitch >.<
Egt son kontenloper dat se is
TOMSDICK zei op 17 feb 2009 - 19:00:
ja ze si echt een bitch, ik bedoel als ze echt me vriendin was had ze met och neit aangegevn,??
ja ze si echt een bitch, ik bedoel als ze echt me vriendin was had ze met och neit aangegevn,??
ChantouSEX zei op 17 feb 2009 - 19:04:
Nee idd. EN als ze egt een vriendin was ,, dan zou ze me ook niet laten stikken alleen omdat ik rusie heb met iemand met een rood naampje.
Ik vind dat kutwijf egt son fukking kontenlikker >.<
Ik gaa voodoo op haar uittesten :wiebel:
Nee idd. EN als ze egt een vriendin was ,, dan zou ze me ook niet laten stikken alleen omdat ik rusie heb met iemand met een rood naampje.
Ik vind dat kutwijf egt son fukking kontenlikker >.<
Ik gaa voodoo op haar uittesten :wiebel:
ChantouSEX zei op 17 feb 2009 - 19:10:
GheGhe X'] Begrijpelijk..
Omdat hun een rood naampje hebben denken ze dat ze God zijn ofso >.<
GheGhe X'] Begrijpelijk..
Omdat hun een rood naampje hebben denken ze dat ze God zijn ofso >.<
TOMxMYGOD zei op 17 feb 2009 - 20:24:
Jezus mensen gefrustreerd ofzo? ¬¬ We got regels en als je je er niet aan houd kan je vertrekken
Jezus mensen gefrustreerd ofzo? ¬¬ We got regels en als je je er niet aan houd kan je vertrekken
Djeezus wat haat ik die mods daar gaan ze me bannen voor iets waarvoor ik geen ban akn krijgen,, ><