Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Nachtangsten

Nachtangsten

ChantouSEX
ChantouSEX

ChantouSEX is offline

[614]
ChantouSEX zei op 24 feb 2009 - 17:33:
Leighton heeft al sinds haar 7de last van nachtangsten.
Het begon met gillen ,maar later begon ze ook te slaapwandelen.
Als Leighton tijdens 1 van haar nachtangsten van de trap valt , besluiten haar ouders haar in een kliniek voor mensen met slaapstoornissen te stoppen.
Daar ontmoet ze ook de 16jarige Lizzy die aan Insomnia ,oftewel Slapeloosheid,lijd.
De 15jarige Faye die aan Apneu lijd,waarbij de ademhaling onderbroken word tijden de slaap.
EN de tweeling Chace en Nate.
Chace lijd aan Parasomnie (Praten in je slaap) en Nate slaapwandelt
Allen hebben ze een eigen verhaal die bijna net zo raar is als hun toezichthouder Mevrouw Bloom. Als er een nieuwe jongen bij komt beginnen er allerlei rare dingen te gebeuren. De kinderen kijken de nieuwe erop aan , maar wat als ze erachter komen dat hij er niks mee te maken heeft?

Ik wil dus een serie maken over slaapstoornissen omdat ik dat een intresant onderwerp vind en ik ging dus een test doen en die ding zegt dat ik klachten heb die lijken op Slapeloosheid en RLS (ressless legg syndrome) waarbij je snachts duss je benen niet stil kunt houden. EN nu vind ik het eng want wat hun zeggen klopt ook een beetje >.<
En vroeger had ik ook veel last van nachtmerries , en al die nachtmerries die ik als klein kind had kan ik nu nog vertellen ,want ik weet nog presies hoe ze gingen..

Maar anyway ,, wat vinden jullie?
GOed idee/slecht idee
Titel?
Goed onderwerp/slecht onderwerp?
Opmerkingen: