Hoofdcategorieën
Home » Forum » Schrijver ID's » Lily's SchrijversID
Lily's SchrijversID
Kayley zei op 4 mei 2016 - 13:21:
Als er iemand nog twijfelt om Lily's verhalen te lezen: ik heb zowel Het Verlaten van de Oase als één van haar standalones gelezen en ze zijn echt heel goed! <3
Als er iemand nog twijfelt om Lily's verhalen te lezen: ik heb zowel Het Verlaten van de Oase als één van haar standalones gelezen en ze zijn echt heel goed! <3
Lily zei op 20 juni 2017 - 23:12:
Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar heb net een standalone (van bijna drieduizend woorden, oeps) gepost over Draco Malfidus, tien jaar na de oorlog. Ik zou het leuk vinden als iemand het zou willen bekijken! Alstu
Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar heb net een standalone (van bijna drieduizend woorden, oeps) gepost over Draco Malfidus, tien jaar na de oorlog. Ik zou het leuk vinden als iemand het zou willen bekijken! Alstu
Lily zei op 24 juni 2017 - 13:44:
Wat een lieve reacties, dames! Ik ben weer een beetje aan het schrijven geraakt doordat ik weer ben begonnen met het lezen van Harry Potter-fanficties. Het zijn wat vlugge schrijfsels, maar ik hoop dat het iemand alsnog kan vermaken!
Ik heb zelfs weer een stukje geschreven, dit is wel een wat behapbaarder formaat haha. Over het redden van de wereld
Wat een lieve reacties, dames! Ik ben weer een beetje aan het schrijven geraakt doordat ik weer ben begonnen met het lezen van Harry Potter-fanficties. Het zijn wat vlugge schrijfsels, maar ik hoop dat het iemand alsnog kan vermaken!
Ik heb zelfs weer een stukje geschreven, dit is wel een wat behapbaarder formaat haha. Over het redden van de wereld
Lily zei op 6 aug 2017 - 19:24:
Na de ficweek was er een grote update nodig! Deze week zijn de volgende standalones toegevoegd:
- 23 (Scorpius Malfidus & Roos Wemel)
- Blauwe herinneringen (Draco Malfidus & Scorpius Malfidus
- Broederliefde (Hermelien Griffel & Ron Wemel)
- Losbreken (Scorpius Malfidus)
- Icarus' verhaal
- 5AM (Scorpius Malfidus x Albus Potter)
- Het maken van een brownie (Ron Wemel x Hermelien Griffel
Na de ficweek was er een grote update nodig! Deze week zijn de volgende standalones toegevoegd:
- 23 (Scorpius Malfidus & Roos Wemel)
- Blauwe herinneringen (Draco Malfidus & Scorpius Malfidus
- Broederliefde (Hermelien Griffel & Ron Wemel)
- Losbreken (Scorpius Malfidus)
- Icarus' verhaal
- 5AM (Scorpius Malfidus x Albus Potter)
- Het maken van een brownie (Ron Wemel x Hermelien Griffel
Verhalen
Het Verlaten van de Oase
Bang dat het men alleen om zijn familienaam ging en niet om hemzelf, jaagde Albus Potter iedereen weg die met hem bevriend probeerde te raken. Zelf was hij meer dan tevreden met deze situatie, hij wilde niet in de schijnwerpers staan. In zijn zesde jaar verstoorde echter iemand zijn oase van rust.
Standalones
1. Het nieuwe eind (Olivier Plank)
Het liefdesverhaal van Danaës moeder kent sinds kort een ander einde. Oude Klare's Jonge borrel zou moeten helpen bij de verwerking. 2. Eindelijk (Roos Wemel x Scorpius Malfidus)
Roos verlaat Zweinstein voor de allerlaatste keer. Haar gedachten blijven hangen bij een jaargenoot die ze misschien nooit meer ziet. 3. Geheimen (Draco Malfidus)
De Strijders van Perkamentus en het Inquisitiekorps staan recht tegenover elkaar. Strafwerk brengt twee leerlingen echter dichter bij elkaar. 4. Onbeantwoord (Scorpius Malfidus)
Scorpius is betoverd door schoonheid, maar wint haar niet makkelijk voor zich. 5. Opnieuw (Draco Malfidus)
Draco besluit na jaren terug te keren naar Zweinstein. Hij wist niet wat hij moest verwachten, maar dit in ieder geval niet. 6. Over het redden van de wereld (Hermelien Griffel & Draco Malfidus)
Niet alle steun is verwacht. 7. 23 (Scorpius Malfidus & Roos Wemel)
Sommige dingen lukken niet in een keer. 8. Blauwe herinneringen (Draco Malfidus & Scorpius Malfidus)
Mais dans tes yeux entrouverts deux petites vagues sont restées.
Démons et merveilles, vent et marées;
Deux petites vagues pour me noyer. 9. Broederliefde (Hermelien Griffel & Ron Wemel)
Hermelien heeft haar relatie met Ron verbroken en is verliefd geworden op iemand anders; Ron heeft er echter moeite met dat ze precies op hém verliefd moest worden. 10. Losbreken (Scorpius Malfidus)
Scorpius voelt de boeien van zijn familiegeschiedenis branden. 11. Icarus' verhaal
De Dreuzelversie van deze mythe is niet de waarheid. 12. 5AM (Scorpius Malfidus x Albus Potter)Het was een bijzondere avond voor de twee zonen van vijanden. 13. Het maken van een brownie (Ron Wemel x Hermelien Griffel)
Dreuzelvaardigheden zijn nog niet zo makkelijk.