KussMichzei op 21 maart 2009 - 17:24:
Hi everybody!
Ik ben dus eigenlijk niet echt een fanfic aan het maken, maar toch ga ik deze hier neerzetten, en ga ik deze promoten ^^. Kort stukje waar het over gaat:
Ghardeer. Een doodgewoon meisje van achttien. Haar leven loopt zoals het leven van de meeste achttienjarige eruit ziet: ze heeft een vriend, en is gelukkig. Waar dit verhaal begint staat ze op het punt om op vakantie naar Amerika te gaan. Alles lijkt goed te gaan. Het vliegtuig, die irritante sterwardesse, haar normale drankje, en uiteindelijk valt ze in slaap. Het is niet wat ze dacht...
Een stukje tekst uit het verhaal:
En dan ben ik in een bos. Er ligt een pistool voor me. Met bevende handen raap ik het pistool op. Wat is dit hier? Angstig zet ik een stap naar voren. Nog een stap naar voren. En dan zie ik ineens Tom. Geschrokken laat ik het pistool vallen.
“Tom…”¯ Geschrokken kijk ik naar hem. Angstig kijkt hij terug. Ik wil naar hem toe rennen, maar mijn voeten houden me tegen. Langzaam pak ik het pistool weer op. Het zal er niet voor niks liggen. Ik kijk weer naar Tom die nog altijd angstig naar me kijkt.
“Ghardeer… Wordt wakker!”¯ Mijn ogen knijp ik dicht van de verwarring die hij veroorzaakt. Waarom is Tom hier? Hou ik wel van hem? Wat betekent het dat hij hier is?
“De beproeving der liefde. Hou jij wel van hem?”¯ Smekend kijkt Tom me aan. Waarom? Waarom zo smekend? Vragen spoken door mijn hoofd heen.
“Is hij wel de ware liefde?”¯ Ga weg stem! Is het Chroetsjov? Ik weet het niet. Onbeantwoordde vragen. Ik wil het allemaal geeneens weten. Laat mij maar terug naar de normale wereld gaan. Waar alles goed ging. Naar mijn gevoel dan. Maar hier… Hier is alles zo vreemd. Zo raar. Hier wil ik niet zijn. Waarom ben ik niet gewoon in het vliegtuig? Ik kijk op naar Tom, die me nog altijd smekend aankijkt. Maar dan veranderd zijn blik. Die is niet meer zo smekend, maar… Gemeen? Verward kijk ik naar Tom. Hij loopt op me af, en angstig doe ik een paar passen achteruit. Ik wil verder lopen, maar voel niks meer. Geschrokken zet ik mijn voet weer neer waar ik stond. Ik kijk achterom, en zie dan een afgrond. Geschrokken kijk ik weer voor me uit, waar ik Tom zie staan. Gemeen grijnzend komt hij op me afgelopen.
Dus willen jullie mijn serie maken. Please? Ik wil weten of deze goed is
Hi everybody!
Ik ben dus eigenlijk niet echt een fanfic aan het maken, maar toch ga ik deze hier neerzetten, en ga ik deze promoten ^^.
Kort stukje waar het over gaat:
Een stukje tekst uit het verhaal:
Dus willen jullie mijn serie maken. Please?
Ik wil weten of deze goed is