Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Regels Wedstrijden.
Regels Wedstrijden.
ChantouSEX zei op 17 april 2009 - 19:38:
Waarom moet er een mod in de jury zitten?
Sorry , dat is de enige regel waar ik me aan erger [í ]
Verder is het wel goed.
Waarom moet er een mod in de jury zitten?
Sorry , dat is de enige regel waar ik me aan erger [í ]
Verder is het wel goed.
Jolien zei op 18 april 2009 - 0:28:
Omdat we streven naar een hoog niveau op FanFic.
Het is toch niet meer dan normaal dat een moderator zo het corrupt-zijn van een jury tegen kan gaan?
Het is toch niet meer dan normaal dat een moderator zo het corrupt-zijn van een jury tegen kan gaan?
ChantouSEX zei op 18 april 2009 - 12:06:
En nu in het nederlands..
En nu in het nederlands..
Jolien zei op 18 april 2009 - 13:33:
Het komt erop neer dat we zo vriendjespolitiek proberen te vermijden. :'D
Het komt erop neer dat we zo vriendjespolitiek proberen te vermijden. :'D
KolaLollie zei op 25 mei 2009 - 19:57:
hoe bedoel je 'alles in ABN'? aleen dat vat ik niet...
TWINcest zei op 25 mei 2009 - 22:12:
ABN is algemeen beschaafd Nederlands [:
Dus geen dialect, msn-taal of rare afkortingen.
ABN is algemeen beschaafd Nederlands [:
Dus geen dialect, msn-taal of rare afkortingen.
SleepWalker zei op 14 juni 2009 - 17:39:
Een normale user hoeft ook niet meteen aan vriendjespolitiek te doen hoor.. Dat iemand mod is betekend niet dat zij dat niet doet. Het hoeft niet per se bewust. ^^
Een normale user hoeft ook niet meteen aan vriendjespolitiek te doen hoor.. Dat iemand mod is betekend niet dat zij dat niet doet. Het hoeft niet per se bewust. ^^
Jolien zei op 14 juni 2009 - 19:02:
Hoe kan je onbewust aan vriendjespolitiek doen als je enkel en alleen op het schrijven zelf let? :'
Hoe kan je onbewust aan vriendjespolitiek doen als je enkel en alleen op het schrijven zelf let? :'
SleepWalker zei op 14 juni 2009 - 19:48:
Door onbewust niet alleen op het schrijven te letten, doh :'D
(...)
Door onbewust niet alleen op het schrijven te letten, doh :'D
Lollystokje zei op 12 juli 2010 - 19:46:
Ik zie er geen enkele wedstrijd tussen staan. worden die al gehouden anders zou ik er best wel een willen doen
Ik zie er geen enkele wedstrijd tussen staan. worden die al gehouden anders zou ik er best wel een willen doen
xjeszell zei op 13 juli 2010 - 9:20:
Nou, Dorien heeft er eerst een georganiseerd, maar die is nog niet zo heel lang afgelopen. (:.
Ze worden soms gewoon georganiseerd, dus. (:
Nou, Dorien heeft er eerst een georganiseerd, maar die is nog niet zo heel lang afgelopen. (:.
Ze worden soms gewoon georganiseerd, dus. (:
Hello usertjes,
Nu de eerste schrijfwedstrijden op FanFic eraan komen, leek het ons wel een goed idee enkele basisregeltjes op te stellen voor het organiseren van deze schrijfwedstrijden of andere wedstrijden. Wees gerust, we laten jullie heel vrij in het organiseren, maar om misverstanden te voorkomen zetten we toch enkele regeltjes op een rijtje.
- Vraag een mod eerst om toestemming* vooraleer je een wedstrijd start.
- Er mogen maximum vijf wedstrijden tegelijkertijd lopen.
- Er moet tenminste één mod in de jury zitten.
- Zorg voor een duidelijke deadline.
- Zorg dat alles in ABN gebeurd, dit is ook bedoeld voor de deelnemers.
* Toestemming kun je het best vragen aan de meer actieve mods, anders zul je lang op je toestemming kunnen wachten.
Zo, deze regels zijn heel logisch, dus gelieve je er ook aan te houden. Veel plezier in elk geval bij de wedstrijden.
Groetjes,
De FF mods