Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Vanavond ga ik
Vanavond ga ik
ChantouSEX zei op 14 mei 2009 - 15:42:
GEILHEID
Ik ga het roze verfen x) Alleen niet vannafond x)
Ik ga het volgende maand eerst weer blond doen fso ,, maar dan wit/blond wil ikke hebben , en dan gaak alles weer roze verfen Maar niet een klein stukje soals ikke eerst had maar HELEMAAL. En dan vindik mijn haarkleur pas geil x)
EN JE MOET MAAR WEL EEN FOTO STUUREN WNT DIE HANG IK OP NAAST FOTOS VAN ELMO EN PINDA
GEILHEID
Ik ga het roze verfen x) Alleen niet vannafond x)
Ik ga het volgende maand eerst weer blond doen fso ,, maar dan wit/blond wil ikke hebben , en dan gaak alles weer roze verfen Maar niet een klein stukje soals ikke eerst had maar HELEMAAL. En dan vindik mijn haarkleur pas geil x)
EN JE MOET MAAR WEL EEN FOTO STUUREN WNT DIE HANG IK OP NAAST FOTOS VAN ELMO EN PINDA
BABBELICIOUS zei op 14 mei 2009 - 16:02:
KOEL.
als jij een foto van jou wit/blonde haar stuurt zodat ik die naast mijn fotos van elmo/pinda/elmo de emo kan hangen ^^
KOEL.
als jij een foto van jou wit/blonde haar stuurt zodat ik die naast mijn fotos van elmo/pinda/elmo de emo kan hangen ^^
ChantouSEX zei op 14 mei 2009 - 16:06:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA x)
Maaaar dan fotoshop ik mijn litteken wel weg hoar x)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA x)
Maaaar dan fotoshop ik mijn litteken wel weg hoar x)
Rianne zei op 14 mei 2009 - 17:26:
Jullie vergeten de foto van Rubix ^^ en de foto van de band XD
Jullie vergeten de foto van Rubix ^^ en de foto van de band XD
CosmicPurple zei op 15 mei 2009 - 11:20:
Hier ook weer bruin haar, nouja, bruin-zwart... ><
Vaarwel roze haar...
Hier ook weer bruin haar, nouja, bruin-zwart... ><
Vaarwel roze haar...
...mijn haar verven! chocoladebruin ^^
en ik heb like; al 5 smsjes gekregen van vrienden omdat ze t koel vinden en t willen zien, maar ze hebben pech want het is nog geen morgen
Nouja, les blijft toch slapen want die ouders zijn niet thuis, dus hij ziet t wel al vanavond.