Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Auw.
Auw.
KaulitzFreak zei op 27 mei 2009 - 15:42:
sinds ik op die *piiep*krukke loop is school vr mij ng meer een hel!!!
der is zo'n giga berg vn 150m diek elke dag zo'n 5 keer moet doen, ik ben ook altijd dood als ik boven aankom!!! en mn handen doen dan ook pijn!!!
sinds ik op die *piiep*krukke loop is school vr mij ng meer een hel!!!
der is zo'n giga berg vn 150m diek elke dag zo'n 5 keer moet doen, ik ben ook altijd dood als ik boven aankom!!! en mn handen doen dan ook pijn!!!
TOMSDICK zei op 27 mei 2009 - 16:08:
Het eerste uur dat is doodgaan, oO ik heb het op maandag het tweede uur en op Dinsdag het derde uur en dat vind ik al dood gaan. wij hebben gistrn Baseball gespeeld, raad eens hoeveel keer ik tegen de bal heb kunnen slaan,><. Géén dus dat was vette afgang voor mij, oO
Het eerste uur dat is doodgaan, oO ik heb het op maandag het tweede uur en op Dinsdag het derde uur en dat vind ik al dood gaan. wij hebben gistrn Baseball gespeeld, raad eens hoeveel keer ik tegen de bal heb kunnen slaan,><. Géén dus dat was vette afgang voor mij, oO
BABBELICIOUS zei op 27 mei 2009 - 16:16:
;o
Arme jij ;o
Ik op woensdag en vrijdag t eerste uur x.x
;o
Arme jij ;o
TOMSDICK zei op 27 mei 2009 - 16:36:
Nu heb ik medelij met je oO
(...)
;o
Arme jij ;o
Nu heb ik medelij met je oO
Rianne zei op 27 mei 2009 - 21:19:
Wij moesten cooperstest doen *kots*
Maaar ik mocht muziek erbij luisteren; dat was beter
Wij moesten cooperstest doen *kots*
Maaar ik mocht muziek erbij luisteren; dat was beter
Ik had het eerste uur gym. Niet dat dat een probleem is ofzo, want gym is over t algemeen kewl, maar we waren aan het softballen en toen gooide iemand een softbal op mn hoofd omdat die vond dat ik hem moest vangen x.x
Nou doet mijn hoofd dus pijn x.x
en we moesten ook 6 minuten rennen van te voren, en ik had al 3 kwartier naar die rotschool gefietst x.x . Ik was op na die gymles x.x