Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Bianca & Melanie
Bianca & Melanie
xNadezhda zei op 2 juni 2009 - 21:53:
Wel oké? Wij zijn supergeniaal ja x'D (Let niet op mij, ik ben nog steeds melig x'D Meelwormen hebben een rare uitwerking op je humeur )
Wel oké? Wij zijn supergeniaal ja x'D (Let niet op mij, ik ben nog steeds melig x'D Meelwormen hebben een rare uitwerking op je humeur )
xNadezhda zei op 3 juni 2009 - 11:24:
Meelwormen x'D We moesten meelwormen onderzoeken bij biologie en dat was supermelig, vandaar x'D Let niet op mij (dat is de derde keer :p)
Meelwormen x'D We moesten meelwormen onderzoeken bij biologie en dat was supermelig, vandaar x'D Let niet op mij (dat is de derde keer :p)
Okay, tijd voor promotie! ^^ De titel is tijdelijk btw x'D
Dit verhaal is door Melisande en mij geschreven (we zijn er nog aan bezig) en het staat op Melisandes profiel (kijk maar op de mijne, daar staat de link naar haar profiel x'D) maaaaaaar Melis vergeet altijd naar het forum te gaan x'D
Waar gaat dit verhaaltje over? Bianca en Melanie x'D Twee meisjes van zestien, zitten samen op school, zijn beste vriendinnen en van het soort dat altijd precies volgens de mode gekleed gaat etcetera. En dan... plotseling... oh hemeltje x'D... wie komt er daar op school? De koningen van de wat-zijn-wij-weer-vreselijk-gekleed-vandaag-afdeling: De Kaulitz Twins. Muahahahaha, en dat vonden ze niet zo leuk x'D
Okay, let niet op mij, ik ben een beetje melig vandaag. Maar... Wie gaat 'm lezen? Hij is in het begin nog een beetje vaag, maar daar komt verandering in! ^^
http://www.fanfic.nl/fiction/832/bianca-amp-melanie-temporarily/
<3 Nadezh (en Melis x'D)