Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Vroegerheid
Vroegerheid
Emerald zei op 6 juli 2009 - 23:52:
Ik dacht vroeger dat zwarte mensen vanbinnen ook zwart waren. Dat ze dus, als je ze om het cru te zeggen, opensneed, zwart bloed en zwarte spieren enzo hadden.
Ik dacht vroeger dat zwarte mensen vanbinnen ook zwart waren. Dat ze dus, als je ze om het cru te zeggen, opensneed, zwart bloed en zwarte spieren enzo hadden.
Rianne zei op 7 juli 2009 - 11:55:
Ik dacht dat als je een wc doorspoelde dat er dan monsters uit kwamen
Ik dacht dat als je een wc doorspoelde dat er dan monsters uit kwamen
lOveYouX zei op 7 juli 2009 - 13:21:
Ik dacht dat als ik lang genoeg met mijn schepje in de grond schepte dat ik dan in china ging uitkomen
Ik dacht dat als ik lang genoeg met mijn schepje in de grond schepte dat ik dan in china ging uitkomen
NaNaa zei op 7 juli 2009 - 13:46:
Ik dacht, dat als ik ging zingen de monster mij met rust lieten x']
Omdat ik zo vaaaaaaaals zing :']
En daaarom
Zong ik altijd op de WC x]
Ik dacht, dat als ik ging zingen de monster mij met rust lieten x']
Omdat ik zo vaaaaaaaals zing :']
En daaarom
Zong ik altijd op de WC x]
KolaLollie zei op 7 juli 2009 - 14:02:
-lalalaalLLAAAALALLALLALA
-tessa, wat doe je?
-ik jaag monsters weg, mama.
-op de wc?
-ja, mama.
-zingend?
-ja, mama, ze gaan weg als ik zing!
-huh? waarom dan?
-omdat het zo vals is.
-je meent het!
-wat zei je, mama?
-niets, niets...
ik zie het al voor me!
-lalalaalLLAAAALALLALLALA
-tessa, wat doe je?
-ik jaag monsters weg, mama.
-op de wc?
-ja, mama.
-zingend?
-ja, mama, ze gaan weg als ik zing!
-huh? waarom dan?
-omdat het zo vals is.
-je meent het!
-wat zei je, mama?
-niets, niets...
ik zie het al voor me!
KIKAxSLET zei op 7 juli 2009 - 14:21:
Kika dacht dat er vroeger kanibalenachtige clowns onder het bed zaten, dus propte ik al mijn grote, reusachtige knuffels + mijn kleren van in de kleerkast onder het bed zodat ik dacht dat ik de clowns verpletterd had en ik weer rustig kon slapen. [= Maar rustig wakker worden, werd ik niet. Ik werd wakker door geschreeuw van mijn ouders dat ik opnieuw mijn kamer mocht opruimen.
CosmicPurple zei op 7 juli 2009 - 14:27:
Ik dacht dat er iets engs zou gebeuren als ik op de voegen van de stoeptegels trapte, en dat ik door de witte lijnen van het zebrapad kon zakken...
En dat suikerspin echt spinnenweb was, daarom wou ik dat nooit eten op de kermis en werd ik hysterisch als er iemand mee in mijn buurt kwam.
Ik dacht dat er iets engs zou gebeuren als ik op de voegen van de stoeptegels trapte, en dat ik door de witte lijnen van het zebrapad kon zakken...
En dat suikerspin echt spinnenweb was, daarom wou ik dat nooit eten op de kermis en werd ik hysterisch als er iemand mee in mijn buurt kwam.
KaulitzFreak zei op 7 juli 2009 - 18:02:
er hang zo een raar schilderij op mn ouders hun kamer en in de hoek staat een katapult getekent. Ik vind nog steeds dat da ding er raar uitziet, maar tot ik erachterkwam dat da een katapult was dacht ik altijd dat da een monster was dat 's nachts tot leven kwam.
En toch bleef ik op de kamer van ouders slape! (dat was de enige kamer mét tv! )
er hang zo een raar schilderij op mn ouders hun kamer en in de hoek staat een katapult getekent. Ik vind nog steeds dat da ding er raar uitziet, maar tot ik erachterkwam dat da een katapult was dacht ik altijd dat da een monster was dat 's nachts tot leven kwam.
En toch bleef ik op de kamer van ouders slape! (dat was de enige kamer mét tv! )
KIKAxSLET zei op 7 juli 2009 - 18:05:
Dat van KaulitzFreak doet mij denken aan iets van mijn vroegerheid.
Dus, ik had een teddy slang die ik vaak ook onder het bed propte, maar die slang vond ik eng, want zijn ogen stonden raar en ik dacht dus dat die slang 's nachts tot leven kwam en dan samen met de clown mij ging op eten uit wraak, dus had ik dat beest verbannen vanonder het bed en in de kast gestopt. Ik durf er nog steeds niet naar te kijken, zo eng vind ik die teddy slang. =S
Dus, ik had een teddy slang die ik vaak ook onder het bed propte, maar die slang vond ik eng, want zijn ogen stonden raar en ik dacht dus dat die slang 's nachts tot leven kwam en dan samen met de clown mij ging op eten uit wraak, dus had ik dat beest verbannen vanonder het bed en in de kast gestopt. Ik durf er nog steeds niet naar te kijken, zo eng vind ik die teddy slang. =S
wat dacht je vroeger als kind? zeg maar, dat er een monster in de sloot leefde of zo, maar dan veel fantasie voller en zo. dus, vertel!
*pakt bak popcorn*