Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » I hate myself for loving you TWILGHT

I hate myself for loving you TWILGHT

melmeisie
melmeisie

melmeisie is offline

[9]
melmeisie zei op 19 juli 2009 - 3:17:
proloog vn H1
Ik zie mijn spiegelbeeld in de pan. Ongekamde haren en een vreselijk kind met vreselijke ouders. Weer voel ik mijn ogen prikelen. Nee ik mag niet huilen niet hier. Ondanks mijn verzet beginnen de tranen te rollen. Zo onvoorzichtig mogelijk probeer ik ze weg te halen met de achterkant van mijn mouw. "Je vader is thuis zeg hem even gedag" Shit niet nu. NIET NU!!. Snel probeer ik de rest van de tranen weg te vegen. Ik zet snel het eten op het vuur en ik loop naar mijn vader toe "halo, vader" en ik maak een lichte buiging. "wat zie ik daar een traan??? Jij ziek vreselijk ondankbaar kind na dat alles wat we je geven hebben. Nadat alles wat we voor je gedaan hebben" "Wat hebt U gedaan dan. Mij inelkaar geslagen. Wat hebt U mij gegeven twee versleten jurken en dan nog geen eens zelf gekocht een afdankje van tante kato." "Jij brutaal kind" Hij pakt me bij mijn arm en sleurt me mee naar de schuur. Ik kon weer eens niet mijn mond houden en nu moet ik er voor boeten. Mijn vader pakt de zweep en de volgende 10 minuten is er niks anders in de buurt te horen dan mijn geschreeuw.
http://www.fanfic.nl/chapters/6320
xx vn mell