Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Klik en become famous ^.^

Klik en become famous ^.^

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 5 sep 2009 - 13:06:
Never take us alive
For the last time I give myself to the enemy
By letting their words just walk all over me.
'Cause people, they'll tear you apart
If you are not like them,
And we are different.
Let the war begin.

Its a suprise story ^.^

En er zijn nog rollen over.
I want to know your ;
Naam;
Leeftijd;
Uiterlijk;
gedrag;

En deze keer is het anders want deze keer BELOOF ik jullie dat ik eraan verder zal schrijven
Want normaal kap ik na het eerste deel al of zo maar nu promise ik jullie het ö

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 5 sep 2009 - 20:18:
Ben ik zo eng dat niemand in mijn verhaal wil of zo :'(
Auwtch, that hurts;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2009 - 20:26:
Maar
Wie weet wat jij met ons uitspookt. Gek kind! x]

Naam; Kayley Heymans
Leeftijd ; 16
Uiterlijk; Klein (1m64), Bruin haar tot net over mijn schouders dat golft en dat haat ik dus steil ik het zo vaak mogelijk, een bles die mijn linkeroog bedekt, donkerbruine ogen, een litteken op de grens van mijn haar en mijn voorhoofd, een litteken aan de rechterkant van mijn neus naast mijn rechteroog, een litteken schuinlinksboven mijn rechteroog. Hmmm.... That's it I guess.
Gedrag; Ik lach om alles, krijg snel de slappe lach, heb te veel fantasie en dat weet iedereen, ik fantaseer namelijk luidop. Ik kan niet echt serieus zijn, school interesseert me geen zak. Ik probeer te helpen als ik het zelf wil, maar het grootste deel van mijn tijd doe ik niets buiten schrijven dan. Ik sluit me af voor mensen en kan absoluut geen complimenten aanvaarden. Heb een laag zelfbeeld.
Gosh, ik kan een heel boek over mezelf schrijven maar Locked Up gaat voor.
Zo
Be happy maf kind!

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 5 sep 2009 - 20:38:
DAANKJE <3
En zo erg word dat nou tog ook weer niet Oo
Zo erg ben ik niet :'(

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2009 - 20:44:
Zeker? ^^

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 5 sep 2009 - 20:45:
Zeker

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 sep 2009 - 20:55:
Dan zal ik je maar geloven zeker. x']

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 5 sep 2009 - 21:01:
Jap

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2009 - 20:23:
Zal ik ook maar lief zijn dan? ^-^

Naam; Nadezh *verzinmaareenachternaam*
Leeftijd; geboren 19.04.1995
Uiterlijk; rood haar, grijze ogen, 1 m 64 lang, niet dun, niet dik, lange nagels, altijd polsbandjes om (gevlochten)... hier, dit ben ik: http://i28.tinypic.com/kecbj6.jpg Lekker duidelijke foto x'D Maar dat ben ik dus ^-^
gedrag; Very, very melig x'D Stilletjes bij mensen die ik niet ken, maar zodra ik opgewarmd ben - heel erg melig.

En de rest mag je lekker zelf verzinnen! ^-^

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 6 sep 2009 - 20:28:
yaaaaaaaay.
Dankjoewel
Nu krijg jij een koekje
-geeft nadezh koekje-
En kayley mag ofcourse oook. :3
-geeft kayley koekje-

hihi

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 sep 2009 - 20:40:
*eet koekje*
Mjam mjam *volle mond*
Graag gedaan ^-^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2009 - 21:50:
YAYZ! KOEKJE!
- Njamnjam -
Kentucky Fried Chicken
- Als hoofdstuk 13 van Locked Up online staat, snap je me. -

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 7 sep 2009 - 8:44:
yay!
mag ik meedoen?
wacht - dit heb ik al een keer ingevuld. dus ik ga het kopiëren ^^

*naam
Kola (of Kol. ik heet Nicole, maar zeg maar geen Nicole. Nicole is zo Nicolerig.)
*leeftijd
eigenlijk best wel 12, maar je mag me ouder maken. als je wilt.
*uiterlijk
blond haar tot halverwege mijn rug (het was eerst langer, tot het begin van mijn broekzakken, maar toen ging ik naar de kapper en knip-knip...), bruin/groen/blauw/grijze ogen (ja, ze zijn zegmaar - alles), heel doorsnee kleren - gewoon heel gewoon.
*innerlijk
soms heel druk, soms heel stil. als je me eenmaal aan het lachen krijgt lach ik. ik ben heel goed in dingen dubbelzinnig horen, rare dingen denken, mensjes moe maken met mijn gepraat en - en dat was het. ehm - ik zeg soms heel erg stomme dingen. laat meestal precies de verkeerde dingen vallen, rij altijd nét niet mensjes aan en kom bijna nooit te laat, tenzij mijn fietsremmen spacen. en dat doen ze vaker dan normaal. ik ben redelijk optimistisch, behalve op maandag de 8ste en woensdag de 24ste. dan zit altijd alles me tegen. altijd. een soort vrijdag de 13e, maar dan anders. ik heb vaak bad-fiets-days, kan heel lang praten over allerlei rare dingen, zoals nu. erg zelfverzekerd ben ik niet, depressief zijn kan ik niet en ik heb bijna nooit stress. wel duizenden bergen huiswerk, maar geen stress. 'straks' is waarschijnlijk het woordje dat ik het vaakst heb gezegd in mijn hele leven. ik luister redelijk dode muziek, geen th en geen cb, sorry. en ik ben té fantasievol. moordcomplotten bedenken is een van mijn hobbies^^ ik geloof dat je nu wel genoeg weet x'D
*like
winkelen, maar niet met mijn ouders, bijen (de meeste mensjes vinden ze doodeng, maar ze vliegenn grappig. een beetje zo - ja - anders), mijn nieuwe schoenen, drummen, fanfic, mensjes die ik lief vind (duh) en ehm - armbandjes.
*dislike
te arrogante mensjes, pennen die het niet doen, jeuk, spinazie.

het is niet precies wat jij wilde weten, maar ehm - daar moet je het maar mee doen ^^