Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Nora Oliveira

Nora Oliveira

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 9 sep 2009 - 18:49:
Héé allemaal!

Om met de deur in huis te vallen, zou ik jullie willen vragen mijn 'Nora Oliveira' fanfiction te lezen. Hij is vrij humoristisch, al zeg ik het zelf.
Ik probeer zoveel mogelijk mijn best te doen om Nora (mijn hoofdpersonage weliswaar) goed neer te zetten en om elk nieuw deeltje telkens zo grappig mogelijk te maken! (:

Even een korte inleiding:
Het leven van een tiener is hard, vooral als je een meisje bent. En alsof dat nog niet genoeg is heeft de 15-jarige Nora ook nog eens een moeder die zo gek is als een achterdeur, doet ze er dagelijks alles aan om een migraine te voorkomen, heeft ze een bijna serieuze aspirientjes verslaving en heet de buurman Brad Pitt!
Nora's leven gaat zijn gewone gangetje, maar dan is het klunzige meisje opeens hopeloos verliefd...

Even een kort voorsmaakje:
00:20
Ik maak mezelf van kant. Ik zweer het je, deze keer doe ik het écht.
Waarom kan ik niet gewoon mijn kop in de grond steken zoals een struisvogel?

00:21(en 10 seconden)
Hoe doet een struisvogel dat eigenlijk?

00:25
Zou ik een cursus steekjekopindegrondzoalseenstruisvogel kunnen volgen?
Moet ik Ali vragen. Morgen.

Nog een kleine opmerking:
Mijn schrijfstijl heeft bewust een onvolwassen kantje, ik probeer zoveel mogelijk Nora te zijn en Nora is nu eenmaal wie ze is. (Voor een 'volwassenere' schrijfstijl lees je beter mijn andere Tokio Hotel Fanfiction 'Another Piece of My Heart'. Je vindt hem op mijn profiel!
Ook is er in dit verhaal geen sprake van Tokio Hotel, wél van Bill, Tom, Gustav en Georg.
Ik weet ook dat er in de eerste delen niet echt veel dialogen zitten, maar die komen er wel. Geduld mensen.
Nee, ik ben ook niet van plan om over elke dag van het jaar een stukje te schrijven... Je ziet wel hoe het gaat. ^^
En owja, nog een kleine hint: Verdienen alle schrijvers geen comment? Ik ben zelfs blij met kritiek, zo kan ik het alleen maar beter maken!

Op dit moment staan er vier hoofdstukken online dus als je zin hebt kan je altijd eens een kijkje nemen op:

http://www.fanfic.nl/fiction/1401/nora-oliveira/

Read and comment en ik ben je voor eeuwig dankbaar.
JelynLovesYouGirls(AndBoys?) <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2009 - 19:16:
Mjam
Ik love dit verhaal
En vandaag stond in onze cursus Natuurwetenschappen: Een bestandsdeel van aspirientjes is acetacylzuur ofso iets. Wow, heb ik dat gewoon onthouden? o_O

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 sep 2009 - 16:19:
[insert Kayleys reactie]
Dit verhaal is echt geweldig <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 16 sep 2009 - 21:03:
Oh, ik lees dit ook! Ik vind hem heerlijk. ^^ <3